Tips på schysst allround ask till diverse flugor? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på schysst allround ask till diverse flugor?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips på schysst allround ask till diverse flugor?

Är på jakt efter en schysst allround ask till diverse streamer flugor och mindre flugor till en bra peng!

Vill nämligen ha flugorna uppdelade så att jag slipper ta med mig abborre flugorna till havsöringsfisket osv.

Vill gärna att det är gott om plats på höjden i asken så att jag får i mina magic head flugor också

Trevlig kväll/ Wictor
    Varför Betala Dyra Pengar För Terapi När Man Kan Fiska?

Flugfiske Blogg!
    Följ mig och det jag fångar med flugan =)
    Www.flyfishinginsane.com

Kanske i största laget, men ett gammalt vhs-fodral som man limmar fast foam från t.ex ett liggunderlag i funkar helt okej.

Kommentera

Det skulle funka men har nog inga VHS fodral kvar:/ de har tyvärr gått i pension:P
      Varför Betala Dyra Pengar För Terapi När Man Kan Fiska?

Flugfiske Blogg!
      Följ mig och det jag fångar med flugan =)
      Www.flyfishinginsane.com

Kommentera

Kolla på loppisar och second hand butikerna. De brukar ha sådana liggande för en femma eller en tia.

Tips. Hetta upp en grövre nål och gör några ventilations hål i locket på VHS fodralet.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ursprungligen postat av Wigga Visa inlägg
          Är på jakt efter en schysst allround ask till diverse streamer flugor och mindre flugor till en bra peng!

Vill nämligen ha flugorna uppdelade så att jag slipper ta med mig abborre flugorna till havsöringsfisket osv.

Vill gärna att det är gott om plats på höjden i asken så att jag får i mina magic head flugor också

Trevlig kväll/ Wictor
          Hej Wictor Holmkvist;

Jag brukar ha mina Lax- och Öringflugor sorterade i flera Shakespeare UBM betesboxar. Se här .. http://www.trumman.com/shakespeare/sp_tillbehor.htm .. Du kan flytta facken som du vill och alternativt limma fast foam i botten på boxarna.

Go for the Big Salmons & Trouts!

Old Firehand www.trumman.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
          1 svar
          336 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Okoun
          av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
          0 svar
          134 visningar