undrar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

undrar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    tack tack evigt tacksam f....n va fint det ska besökas

    Kommentera


    • #12
      Varsågod.

      Ja, det gör du rätt i! Verkar vara ett riktigt (flug) fiske paradis av döma av den video jag sett från området.

      Och de här fotona talar ju sitt tydliga språk de med.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

      Kommentera


      • #13
        ja jag kollade upp hemsidan det fanns en 4-bädds stuga o hyra inntill ett väldigt fint vattendrag stugan ligger några meter från vattnet den kostade 400 dygnet så om man är 4 st så ä det 100kr dygn o fiske korten kostade runt 50kr dygnet låter helt topp jag ska dit!!! väldigt berikligt med harr o öring

        Kommentera


        • #14
          Fy fn vad jag blir avundsjuk!!! Det blir verkligen något för dig att se fram emot. Hoppas att få se foton från den trippen sedan?
          What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

          Kommentera


          • #15
            det ska ja lägga ut! om du inte har för långt får du väl hänga på någon helg eller vecka! öl,grilla,fiska en hel helg det är de som är livet!!

            Kommentera


            • #16
              Tackar! Hade varit härligt. Men jag bor nere i Skåne. Dessutom förhindrar min höft protes mig från sådant fiske och vandring i oländig terräng eller att vada numer tyvärr.

              Det sist nämnda är alltför riskfyllt.

              Men kommer du förbi Sjöbo trakten vid något tillfälle? Så hör av dig innan. Då kan jag iaf ge dig ett trevligt P&T fiske på båge och Öring i någon av våra fina dammar här.
              Senast ändrad av Jock Scott; 2010-09-26, 19:07.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

              Kommentera


              • #17
                ok då förstår jag men de ska ja absolut göra om ja har vägarna förbi mackan

                Kommentera


                • #18
                  Vore kul om du kikade förbi vid tillfälle.
                  What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av json95, 2021-08-21, 16:39
                  7 svar
                  678 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg Fiskare Bob  
                  Startad av Pellepaltnacke, 2023-10-22, 14:27
                  3 svar
                  233 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Niklar
                  av Niklar
                   
                  Arbetar...
                  X