2011ns fiske höjdpunkt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2011ns fiske höjdpunkt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Första halvåret blir nog svårslaget för min del. Inte många turer som varit bra, men några stycken som är helt oförglömliga!
    Pb på ismete i mars på 12,3
    Första turen på öppet vatten blev första fiskarna ett dubbelhugg på trolling. Dom vägde 9,9 och 10,3. Senare samma dag blev det en på 9,5 på jerk.
    I sommras hade jag mitt livs fiske i Norge med 2 10+ på hemgjorda beten och bud på ett gäng till. På hela turen fisk vi runt 15 gäddor större än en meter och många strax under. Det sjukaste var att fisket ägde rum mitt på dagen i 25 graders värme på 3-5 meters djup i kristallklart vatten. Någon föresten som vet hur stor en gädda är som har fjäll på 15mm i dia?
    Jag fick även äran att hälsa på hovmästar Hoffman en sväng i juni. Den turen bjöd på en gös på 97cm och 7,5 kg.
    Jag har också lyckats med att få gös på prickskytte vilket var extremt häfftigt!

Det var nog allt intressant som hänt för min del detta fiskeåret. Efter juli har jag knappt fått en fisk... Men det är bara att förtränga, dom bra tiderna väntar ju snart.
    Bifogade filer
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
    0 svar
    149 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Jimmykay  
    Arbetar...
    X