Flugspöset hos fiskeflugor - köpvärt? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flugspöset hos fiskeflugor - köpvärt?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det får man ju i alla fall ge dem kredits för! Håller tummarna för att grejorna är o.k. nu då?
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

mitt spö från dem sa snäpp å gick av när jag drog ut braidedloopen genom topp öglan, det var slutet av april å jag kämpar för ett nytt av dem, lycka till med ditt spö men från dem beställer jag ej igen.
      http://arnefansfiske.wordpress.com/ "Vad vore man utan fiske?"

Kommentera

hmm...3 dagar försent men tack för info iallafall. Jaja - lite som att man kommer få problem med detta köp...:-)
        Borde ju fan finnas någon sorts garanti iallafall på nya saker men men...

Kommentera

Tyvärr, är garantier ett ganska brett begrepp. Beror väldigt mycket på hur bra eller dåligt detta sköts via butiken? Och general agentens + tillverkarens garanti policy?

I detta fall är man nog mycket i händerna på fiskeflugor.se eftersom det handlar om en okänd tillverkare.
          Senast ändrad av Jock Scott; 2012-07-10, 20:47.

Kommentera

efter de första 3 mailen fick jag svar att spöt var försenat i produktion och skulle vara inne 3-4 veckor fram i tiden och jag skulle skicka tillbaka ett mail om de fanns intresse så dem kunde notera det. 6 veckor efter det mailet skickade jag ett och frågade varför jag inte hört något om spöt och nu väntar jag på svar ( i lördags skickade jag sista mailet) men ska bara försöka få ut ett nytt spö men blir och lägga sommarjobbs pengarna på flytring och sameo #8 eller vision pike booster

Kommentera

Fy faan vad jobbigt! Pröva med att ringa dem och ha ett allvarligt men sakligt samtal med dem. Kanske det hjälper?

Kommentera

försökt ringa dem ett 10-tal gånger utan att någon har svarat... men när dom svarar ska jag kräva ett spö, bara det är #8 (tror dem har 3 modeller) för det tar sån tid. Kollade nyss och det spöt som jag har finns ej i lager...

Kommentera

Tråkigt när det blir så där. Uppfattningen av vad en bra garanti/service är varierar väldigt mycket hos olika företag. Googlade lite på dem och vill man känna sig trygg med sitt köp, så bör man nog inte välja detta företag. Skulle personligen aldrig köpa något dyrare av dem.

Kommentera

Ursprungligen postat av Arnefan Visa inlägg
                    försökt ringa dem ett 10-tal gånger utan att någon har svarat... men när dom svarar ska jag kräva ett spö, bara det är #8 (tror dem har 3 modeller) för det tar sån tid. Kollade nyss och det spöt som jag har finns ej i lager...
                    Maila dem och hota med ARN = Allmänna Reklamations Nämnden och att du kommer att berätta på Rejta och fiske forum om deras bravader.
                    Det kan kanske ta skruv ev. ?

Kommentera

ger dem en vecka sen så kan ja ta ann det, tack.

på tal om spön, vet du hur BFT pike fly #8/9 är?

dem kan jerk spön men frågan är hur flugspöt är

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                      2 svar
                      160 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Jansson00  
                      Startad av PrN-Sweden, 2026-05-19, 08:09
                      0 svar
                      84 visningar
                      0 gillar