Hallå! Jag och en polare har fiskat mycket i snärjebäcken och har tröttnat lite på det stället. Jag bor ju i Ljungbyholm så Hossmoån ligger ju väldigt nära och bra! Jag har vid mina yngre år ägt ett vettigt flugspö som blev stulet och känner ett sug efter att köpa ett nytt! Och jag tror att fluga är lite vettigare i hossmo än vad spinfiske är? Iaf där vi har varit och kollat. Så min fråga till er: Eftersom att köpa skit nästa aldrig lönar sig så tänkte jag höra om tips för ett "nybörjar"-set fast som kanske håller lite högre kvalitet. Vill ju samtidigt inte lägga en förmögenhet men heller inte köpa det billigaste då det är dumt att kasta pengar i sjön!
!
Är det någon som har något under säljesforumet så kan ni ju skicka ett pm! Eftersom jag är rätt ny på den här fronten så kan jag ju inte alla namn på spön vilket dom flesta skriver i sin annons
Mvh Mike
! Är det någon som har något under säljesforumet så kan ni ju skicka ett pm! Eftersom jag är rätt ny på den här fronten så kan jag ju inte alla namn på spön vilket dom flesta skriver i sin annons

Mvh Mike
Hur fungerar klassningarna på spöna? Vore ju tråkigt att paja sitt nya spö.
Kommentera