Hej!
Är ny här på forumet och hoppas på att ni som är erfarna på den här sidan kan hjälpa mig. När jag frågar mina vänner så är dom så negativa hela tiden.
Har som sagt köpt ny utrustning till flugfisket. Tidigare hade jag ett flugfiskeset som va LOOP XACT. Tröttnade väldigt snabbt på det så har nu införskaffat mig nya saker.
Har aldrig testat Guidelines grejor förut men dom sägs vara bra, och ni som har provat nedanstående produkter får gärna skriva kommentarer hur dom är och även ni som vet hur dom är osv osv.
Guideline LPXe 9'
Klass 6
Delar 4
Vikt 97 gram
Aktion Med.Fast
HAZE V2 46
Vikt 135 gram
Kapacitet WF 5+91 meter/9kg backning
Rio dart WF6F (orange/gul/grön)
Vikt 13 gram
Klumplina 8,5 meter
Tacksam för svar! Ha de gött!
Är ny här på forumet och hoppas på att ni som är erfarna på den här sidan kan hjälpa mig. När jag frågar mina vänner så är dom så negativa hela tiden.
Har som sagt köpt ny utrustning till flugfisket. Tidigare hade jag ett flugfiskeset som va LOOP XACT. Tröttnade väldigt snabbt på det så har nu införskaffat mig nya saker.
Har aldrig testat Guidelines grejor förut men dom sägs vara bra, och ni som har provat nedanstående produkter får gärna skriva kommentarer hur dom är och även ni som vet hur dom är osv osv.
Guideline LPXe 9'
Klass 6
Delar 4
Vikt 97 gram
Aktion Med.Fast
HAZE V2 46
Vikt 135 gram
Kapacitet WF 5+91 meter/9kg backning
Rio dart WF6F (orange/gul/grön)
Vikt 13 gram
Klumplina 8,5 meter
Tacksam för svar! Ha de gött!
Men som Jimmy E. säger, det viktigaste är att du självt trivs med dem.
Kommentera