Nej jag bor i S-tälje. Han har för liten butik för en kastbana hehe.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flugfiskeset.
Collapse
X
-
Senast ändrad av Jock Scott; 2013-03-21, 19:36.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Vision GT är en superb rulle till ett VÄLDIGT humant pris! Har en själv i 7/9Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggTröstar mig med att nyss ha beställt den minsta Vision GT rullen till mina #3 spön. En juste snutte filt i snö yran här nere.
Ja, vad gör man inte för att hålla abstinensen nere på en lägre nivå? Du Jeke blir spö kramare och jag snart en rull kramare.
http://www.visionflyfishing.com/page...3&c=31&pid=110
Kommentera
-
Jo, har hört att den är riktigt trevlig. Stod i valet och kvalet mellan den och Danielsson Original Nymph. Men så fick jag en trevlig rabbatt på GT:n så det fick bli den.
Funderade ett tag på den minsta Imago rullen också. Men även om Karlskrona marin säljer rullen till tok pris. Så lär en reserv spole bli rackarns dyr.
Edit. Verkar som Imago gaia rullen är slut såld. Det förstår jag när man säljer en rulle som brukar kosta över 3000:- för 999:-Senast ändrad av Jock Scott; 2013-03-21, 19:58.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
|
2 svar
165 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Jansson00
2026-02-11, 14:48
|
||
|
Startad av PrN-Sweden, 2026-05-19, 08:09
|
1 svar
271 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Backslag
2026-05-25, 19:22
|
||
|
Startad av Eckiseck, 2026-06-10, 15:51
|
0 svar
164 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Eckiseck
2026-06-10, 15:51
|
Kommentera