Hade egentligen kollat på ett helt annan kombination, men råkade för första gången någonsin beställa det billigaste jag hittade. Blev ett spontanköpt Vision Zulu 3-4. Innan jag ens hunnit få hem det så kom jag på att jag antagligen kommer behöva en extra spole till en sjunklina. Vet att rullen som ingår inte har extra spolar. Så börjat kolla på billiga rullar till just den här klassen men hittar nästan bara billiga i högre klasser som t.ex. Vision Deep. Någon som har ett förslag?
Sökt runt både här och på Edge utan att hittat ett bra svar som glädjer en nybörjare.
En följdfråga. Läst lite om delade klasser, men hittar lite tvetydiga svar. Både att det har med linklasser men även att det betyder nån form utav 3,5 klassning. Vad är det som gäller?
Sökt runt både här och på Edge utan att hittat ett bra svar som glädjer en nybörjare.
En följdfråga. Läst lite om delade klasser, men hittar lite tvetydiga svar. Både att det har med linklasser men även att det betyder nån form utav 3,5 klassning. Vad är det som gäller?
Kommentera