Huntyard berras 50% på alla LOOP prylar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Huntyard berras 50% på alla LOOP prylar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Huntyard berras 50% på alla LOOP prylar

Så behöver ni en ny lina eller nått annat så passa på o köp. 50% av ordinarie pris är ett kap då deras grejer är bra

Köpte själv en ny gäddlina för halva priset

Vet inte hur mycke de har kvar men finns en drös med linor, spön och tafsmaterial.
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
    SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Jo då, jag köpte ny öringlina på mässan för halva priset.

Kommentera

Kommentera

hmmmmm jobbigt läge......jag var till butiken i arlanda i fredags och tog linan från hyllan och betalade i kassan.

Kanske åka dit på lunchen imon o kika vad de har kvar, tafsar och tafsmaterial kan alltid behövas ev en ny evotec 140 lina (om de finns i butiken, fanns på fredag iaf)
        FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg

Kommentera

Hej på er!

Jag har fått den roliga uppgiften att ringa alla som lagt en order på loop-rean. Dessvärre är det mycket som är slutsålt men det mesta går att lösa.
          Så håll ut tills att du blir uppringd även fast er order redan kanske är borttagen av oss.

Anledningen är för att det blev lite mer order än vad vi hade förväntat oss så det är totalt kaos här just nu.

Loop Opti DryFly och dem flesta Cross S1 enhandsspön är helt slutsålda, i övrigt går det mesta att lösa.

ha en fortsatt fin dag
          Med Vänliga Hälsningar
          Micke

Kommentera

Ursprungligen postat av MikeOne Visa inlägg
            Hej på er!

Jag har fått den roliga uppgiften att ringa alla som lagt en order på loop-rean. Dessvärre är det mycket som är slutsålt men det mesta går att lösa.
            Så håll ut tills att du blir uppringd även fast er order redan kanske är borttagen av oss.

Anledningen är för att det blev lite mer order än vad vi hade förväntat oss så det är totalt kaos här just nu.

Loop Opti DryFly och dem flesta Cross S1 enhandsspön är helt slutsålda, i övrigt går det mesta att lösa.

ha en fortsatt fin dag
            Skulle inte vilja ha ditt jobb just nu

Kommentera

Ursprungligen postat av MikeOne Visa inlägg
              Hej på er!

ha en fortsatt fin dag
              Ingen har kontaktat mig angående min order

Kommentera

Samma här.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
                8 svar
                536 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Classe69  
                Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
                3 svar
                572 visningar
                0 gillar