Ett riktigt bra flugfiskeset - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ett riktigt bra flugfiskeset

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag har varit inne och tittat på fiskeflugor.se
    För ca 10 månader sedan så hade dom upp till 80% rea skynda skynda jättebilligt!!
    Och så har dom mer än halverat sina priser, på allt i hela butiken.
    Nu 10 månader senare när jag kikar in igen så kör dom fortfarande samma rea och om man läser trådar på internet så verkar det som att dom alltid haft den där rean i flera år, det är alltså deras permanenta priser men dom vill få det att se ut som 80% rea?

Väldigt konstigt tycker jag, jag tror att det egentligen bara är billiga gerjjer dom säljer från första början som aldrig kostat normalpriset dom har satt ut.

Det är billiga fiskesaker men bli inte lurad att dom är värda mer än vad dom säljs för på rean.

[FONT=Trebuchet MS] Ajöss och tack för fisken![/FONT]

Kommentera

Jo, deras så kallade "rea spön", är ju "No name" Asien pinnar. Du kan glömma kvalitet och allt vad garantier heter. Och det är nästan lögn att få tag på personalen på fiskeflugor.se också. Så håll dig borta från dem!

Detta är inte bara min personliga åsikt. Har hört och läst allt för många klagomål för att kunna känna ens det minsta förtroende för dem. Bara om kvaliteten på deras flugor kan det skrivas en hel del.

Men förväxla inte denna nätbutik med flugor.se De är bra att ha att göra med och har justa produkter.

Dessutom, så kan du hitta bra flugfiske kit till justa priser på nätet så som Guideline EXP 4, Sameo JAW, Vision Atom, Vision Vipu och Redingtons 3 olika kit.
      Senast ändrad av Jock Scott; 2016-10-11, 10:25.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Säljer Redington Path på sportfiskeprylar nu för 999kr
        Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
        Flugfiske är en Livs-stil
        2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Då kan man f.n inte klaga på prislappen du!

Kommentera

50 % rabatt

Kommentera

Det säger ju allt. Redingtons kit är grymt bra. Och jag skulle kunna vara beredd att betala fullpriset för ett sådant om jag behövde ett nytt set? Mellan 1800:- - 2000:- är ju trots allt vad man normalt brukar få lägga upp när man ska ha ett bra sådant.
              Senast ändrad av Jock Scott; 2016-10-12, 09:53.

Kommentera

Var köper man Redingtons spön?

Kommentera

Ursprungligen postat av Red Tag Visa inlägg
                  Var köper man Redingtons spön?
                  sportfiskeprylar.se

Kommentera

Redington Crosswater kit: Mellan snabbt och ett snällt spö som är förlåtande mot små misstag i kast tekniken. Trevligt nymf och torrfluga spö.
                    Också ett bra spö / kit att börja karriären med. Kan dänga ut en och annan streamer vid behov också.

Path: Något snabbare än spöt ovan. Det är detta kit du hittar hos sportfiskeprylar.se

Voyant: Snabbaste spöt. Dock ingen värsting, stress pinne typ Scierra A.N.T. t.ex. Liknar Vision Catapult och Guideline RS V2. i aktionen.

Senast ändrad av Jock Scott; 2016-10-14, 10:26.

Kommentera

Jag har kollat upp fiskeflugor butiken mer och det mesta/allt dom säljer är kinasaker.
                      Jag skriver inte för att förstöra någons affärer utan för att hjälpa dom som är fattiga och vill få samma vara för billigare peng.

Tex den här rullen som är nedsatt från 1495:- till 498:- ... Samma modell kostar 217-250kr inkl frakt från kina.

Jag är ganska så säker på att jag sett alla rullar och vissa spön på fiskeflugor i kina annonser tidigare.

FF: http://fiskeflugor.se/product/527-fl...nt-56-gun.html
                      Kina: http://www.ebay.com/itm/CNC-MACHINED...q2AdFWi2FrLelA

En billigare kina variation av samma rulle 130-170kr inkl frakt.

Om någon undrar över något på den sidan som har märket Wild Trout så kan ni PMa mig så fixar jag i 9 fall av 10 fram en kina länk till samma vara fast med bättre pris.
                      Senast ändrad av FiskeSnuset; 2016-10-20, 08:27.

[FONT=Trebuchet MS] Ajöss och tack för fisken![/FONT]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                      2 svar
                      158 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Jansson00  
                      Arbetar...
                      X