är pool12 ssd2 verkligen ett bra spö? har hört från en handlare att det är kasst, på edegeflyfishing.com ´fick det ingen bra recencion. jag har fått et bra pris för ett fyrdelat. nu undrar jag om jag skal slå till eller satsa på nåot annat spö istället.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pool12 ssd2???
Collapse
X
-
Att jämföra flugspön är för det första väldigt subjektivt, för det andra är det dessutom omöjligt att jämföra ett spö för nån tusing med ett för flera sköna tusenlappar. Edgeflyfishing är en bra sida men jag har på känn att testfiskarna på detta forum varken brukar fiska med Pool12 eller Ron Thompson till vardags, det gör inte jag heller och därför skulle jag ha svårt att ge en fullt objektiv syn på ett lite enklare, billigt spö som SSD2.
Min, högst subjektiva åsikt, är att SSD2 är ett bra nybörjarspö när det handlas till ett rabatterat pris, vilket går att göra nu.
Pool12 ssd2 är ett bra, lite enklare spö. Det laddar lätt och det är tillika väldigt lätt att kasta hyfsade längder med. Den s.k. "känslan" i spöet går att diskutera men om det är ett första spö kommer du inte känna någon skillnad iaf utan mer fokusera på att öht få ut någon lina, då är det ett bra val.
-
mido livs
Ursprungligen postat av VictorAtt jämföra flugspön är för det första väldigt subjektivt, för det andra är det dessutom omöjligt att jämföra ett spö för nån tusing med ett för flera sköna tusenlappar. Edgeflyfishing är en bra sida men jag har på känn att testfiskarna på detta forum varken brukar fiska med Pool12 eller Ron Thompson till vardags, det gör inte jag heller och därför skulle jag ha svårt att ge en fullt objektiv syn på ett lite enklare, billigt spö som SSD2.
Min, högst subjektiva åsikt, är att SSD2 är ett bra nybörjarspö när det handlas till ett rabatterat pris, vilket går att göra nu.
Pool12 ssd2 är ett bra, lite enklare spö. Det laddar lätt och det är tillika väldigt lätt att kasta hyfsade längder med. Den s.k. "känslan" i spöet går att diskutera men om det är ett första spö kommer du inte känna någon skillnad iaf utan mer fokusera på att öht få ut någon lina, då är det ett bra val.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Brobaits Thomas, 2024-06-28, 09:34
|
7 svar
392 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()