prisvärd flytlina klass 5? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

prisvärd flytlina klass 5?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• prisvärd flytlina klass 5?

Fiskar inte så ofta mes fluga, har ett simpelt kispiox med reelmaster rulle. Linan är sliten, så måste köpa ny. Har ni några tips på prisvärda flytlinor? Dan tackel andrahands linor, är det riskabelt köp? Har kollat in guideline 4cast är den vettig?

Kolla in barrio. Kanonlinor till superpris som skickas fritt från UK. Gt90 är riktigt trevlig!

/jh

Kommentera

Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
      Fiskar inte så ofta mes fluga, har ett simpelt kispiox med reelmaster rulle. Linan är sliten, så måste köpa ny. Har ni några tips på prisvärda flytlinor? Dan tackel andrahands linor, är det riskabelt köp? Har kollat in guideline 4cast är den vettig?
      Nej, det tycker inte jag. Klass fem blir Väl inte direkt distansfiske? Tips från coachen: ring och prata med dem och tala om exakt vad du har för spö, så kan de hjälpa dig bättre. Barrio som nämndes ovan har också väldigt gott rykte.
      Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

Kommentera

Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
        Vad har du för budget? någon fiskebutik med linor i lager?

Jag köpte Scientific anglers air cell till min 4a för smygfiske i småbäckar, sällan mer än 15m lina ute skulle jag säga, men var riktigt skön att rulla ut.

Annars Visions attacklina, har för mig att den var ganska skön. Tänker att eftersom du inte fiskar "mes-klasser" så ofta går det bra med en lägre klass

Kommentera

Harr o öring inga kilos bitar. Även nåt put n take vatten med båge. Budget, kanske 500kr max men gärna mindre

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
          8 svar
          545 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Classe69  
          Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
          3 svar
          576 visningar
          0 gillar