Fiskar inte så ofta mes fluga, har ett simpelt kispiox med reelmaster rulle. Linan är sliten, så måste köpa ny. Har ni några tips på prisvärda flytlinor? Dan tackel andrahands linor, är det riskabelt köp? Har kollat in guideline 4cast är den vettig?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
prisvärd flytlina klass 5?
Collapse
X
-
Nej, det tycker inte jag. Klass fem blir Väl inte direkt distansfiske? Tips från coachen: ring och prata med dem och tala om exakt vad du har för spö, så kan de hjälpa dig bättre. Barrio som nämndes ovan har också väldigt gott rykte.Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggFiskar inte så ofta mes fluga, har ett simpelt kispiox med reelmaster rulle. Linan är sliten, så måste köpa ny. Har ni några tips på prisvärda flytlinor? Dan tackel andrahands linor, är det riskabelt köp? Har kollat in guideline 4cast är den vettig?Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?
Kommentera
-
Vad har du för budget? någon fiskebutik med linor i lager?Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggFiskar inte så ofta mes fluga, har ett simpelt kispiox med reelmaster rulle. Linan är sliten, så måste köpa ny. Har ni några tips på prisvärda flytlinor? Dan tackel andrahands linor, är det riskabelt köp? Har kollat in guideline 4cast är den vettig?
Jag köpte Scientific anglers air cell till min 4a för smygfiske i småbäckar, sällan mer än 15m lina ute skulle jag säga, men var riktigt skön att rulla ut.
Annars Visions attacklina, har för mig att den var ganska skön. Tänker att eftersom du inte fiskar "mes-klasser" så ofta går det bra med en lägre klass
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
|
8 svar
545 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg