Söker ett set - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker ett set

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Söker ett set

Hej jag undrar om någon snäll kan hjälpa mig hitta ett set vill kunna fiska regnbåge och kanske lite abborre och hjärna några bra flugor till
    Ett set runt 2500:-
    Mvh

Har kollat på några spö klass 5
    Greys GR50
    Vision Vipu
    Guideline Exp4

Kommentera

Definitivt Redington seten hos Sporting. Reas till mycket bra priser. Path kitet, är ju en bra mellan variant när det gäller aktionen och ryggrad hos klingan:

En juste RIO lina och en helt ok. rulle är det i setet också.

Flug sortiment: http://www.flugor.se/fyllda-askar-co...regnbagen-1015

De större flugorna på den högra sidan av asken funkar till Abborren också.
      Senast ändrad av Jock Scott; 2016-06-12, 09:22.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Tack för svaret
        Har en sista fråga http://www.wittlock.se är de en bra sida och hur fort går det med frakten där?
        Mvh

Kommentera

Varsågod. Akta dig för dem! Det kan fler än jag vittna om. Ibland så får du inte det du beställt utan bara ett "slut i lager" meddelande. Eller så får du grejorna till jul om du beställer dem nu. Och att få tag i personalen är att som att spela på stryktipset.

Likaså, se upp med fiskeflugor.se. De har alltid "jätte rea" på sina no name Asien grejor.
          Garanti jobb kan du glömma. Dock inte att förväxla med flugor.se som är en bra butik.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
            Varsågod. Akta dig för dem! Det kan fler än jag vittna om. Ibland så får du inte det du beställt utan bara ett "slut i lager" meddelande. Eller så får du grejorna till jul om du beställer dem nu. Och att få tag i personalen är att som att spela på stryktipset.

Likaså, se upp med fiskeflugor.se. De har alltid "jätte rea" på sina no name Asien grejor.
            Garanti jobb kan du glömma. Dock inte att förväxla med flugor.se som är en bra butik.
            Får kolla lite på flugor.se då
            Tack så mycket

Kommentera

Varsågod. Flugor.se har Sameo spön som är riktigt trevliga. De följer dessutom AFTM klassningen liksom deras linor.

Men jag tycker att Redington Path eller något av de andra Redington seten som Sporting har är väldigt prisvärda i synnerhet nu med den trevliga rean de har.

Vill du ha ett snabbare spö? Ta Redington Voyant då.

Crosswater, är halvsnabbt och som sagt Path mitt emellan.

Redington, är dyr märket Sage dotterföretag. Och då månar ju Sage om att de ska hålla en bra standard också.
              Senast ändrad av Jock Scott; 2016-06-13, 11:50.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
              8 svar
              541 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Classe69  
              Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
              3 svar
              575 visningar
              0 gillar