Flyreel 2COLOUR Bullet 46 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flyreel 2COLOUR Bullet 46

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Flyreel 2COLOUR Bullet 46

Har tänkt beställa en Flyreel 2COLOUR Bullet 46. Jag undrar om det är ett bra köp eller om jag ska satsat på en annan rulle? Jag ska fiska röding, öring, sik och harr med den. Den finns på tradera och där kostar den 745 kr. Har någon erfarenhet om denna rulle och tror ni den kommer hålla länge?

Tjenare!

Rullen är faktiskt väldigt fin, beställde en på tradera. Blev överraskad när jag fick den att den var så pass fin ändå, bromsen är härlig på den

Dock fick min en kort visit i min ägo, fick en opti dryfly i julklapp och har en opti runner, så får tyvärr byta ut den efter att bara använt den en gång.

Jag har en Flyreel 2COLOUR Bullet 4-6 BlackGun, i nyskick med (50Y) 47m Airflo Micro Poly Backing 20 lb orange. Intresserad så kan du få bild och mer info, dra iväg ett PM då.

Mvh Nax
    Senast ändrad av Naxzor; 2010-01-09, 19:26.
    Fiske är livet!!!

Kommentera

Oj! Fick du en opti dryfly

Om rullen är oanvänd och du säger att rullen är bra så skulle jag vara intresserad.. Men det är om rullen går sönder, om jag köper den från tradera får jag 2års garanti av fiskeflugor. Vad skulle du sälja rullen för?

Kommentera

Drog iväg ett PM istället
        Fiske är livet!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
        8 svar
        545 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Classe69  
        Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
        3 svar
        576 visningar
        0 gillar