guidline act4 vs vision attack - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

guidline act4 vs vision attack

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• guidline act4 vs vision attack

tjohej allesams!

har läst en del om guidlines act4 spön undrar nu hur det är om man jämför det med visions attack, altså lika snabbt ,snabbare eller lååångsamare ? och alla ni som redan äger ett guidline act4 spö , e ni nöjda ?

skitfiske !

Hej!

Njae, Vision Attack, är ju Visions instegs / nybörjar spö och bör därför jämföras med Guideline Explorer. ACT 4 är ju några snäpp vassare och ska matchas mot Vision Nite i så fall?

ACT 4 är en vidare utveckling / efterföljaren av LXPe serien.

Visions Nite spöt, har en medel snabb aktion till ca. halva klingan. ACT 4, har även det halv snabb aktion, men "niger" litet djupare ner i klingan. ACT 4 spöt trivs väldigt bra ihop med Guideline Presentation och Rio Selective trout linorna om du i första rummet ska fiska med nymf och torr fluga?
    Senast ändrad av Jock Scott; 2011-08-17, 00:14.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

annars finns loop incite, (jock scott, har du missat detta underbara spö till det priset?) kostar 1995:- snabb aktion, enligt mig är det ett spö att växa i.

Kommentera

Tydligen har jag missat det. Tack för tipset.

Men läste nyss på Edge att det är bra grejor och det priset för ett kit med en Loop CLW rulle är ju helt o.k. Vet dock inte hur linan är?
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ledsen om det blir lite OFt här. hoppas det inte gör något

är en Xact-rulle som ingår, vidareutveckling av CLW.

spöt jag har testat är #6 med en #7lina på, köpte det som kit direkt från loop. jag tycker själv att det är ett helt underbart set.

Linan ska vara en XACT WF #7 F. tror att det är en 22m lina om det finns, jag lyckades nämligen att nästan kasta ut hela linan, dålig på att se längden, men det sköt underbart är inte heller så bra på att kasta, har lyckats med samma sak en gång innan, då med ett vision G4 #6 tror jag

Incite Kit 9' #6, XACT reel #5-8 RHW, XACT WF #7 float

så nu är det bara för dig att dra in till wittlock eller nån annan butik nära dig å testa
          Senast ändrad av daikai1; 2011-08-17, 12:43.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Brobaits Thomas, 2024-06-28, 09:34
          7 svar
          392 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Peter B
          av Peter B

Startad av haggis82, 2024-09-01, 14:03
          8 svar
          247 visningar