Är erbjuden köpa en beg G lomis cross curent kl8 .Vad är den värd o är det ett Snappt spö ? Hade tänkt ha den till gädda.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
G loomis cross curent
Collapse
X
-
O.k.
Då sägs det detta om "Icke GLX modellen" Något äldre version = CC. # 8.
# A powerhouse of an 8-weight. Handles weighted flies extremely well and casts like a bullet in the wind. A good choice for the flats or the bays on any coast, serious anglers will find this makes a great utility fly rod.#
Priset som jag har kunnat luska ut är 400 USD. = 2717 kronor dagens kurs.
Borde funka fint för krokodil fisket det med.
What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Hmmm, det beror ju på vilken slags aktion du vill ha? Kvalitets mässigt tror jag inte att det är någon större skillnad egentligen.
Men Act 4, är ju litet snällare i aktionen än vad Loomis pinnen är.
Loomis / Loop combot är skapligt pris värt. Sedan är ju frågan om hur de har pysslats om?
Act 4, kan du ju få 600:- billigare än det erbjudande du har fått. Och då har du ju utrymme att skaffa en fin och ny lina för 1800:- budgeten också: http://www.wollmars.com/product.asp?product=3652
Skulle nog ta ett #9 Act 4 i så fall om jag vore i dina kläder. Då orkar ju spöt dänga de största Gädd flugorna utan problem.Senast ändrad av Jock Scott; 2011-12-10, 14:03.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ja, Guideline Pike #9 borde funka fint. Det är den lina jag har sett som Gädd kit lina till ACT 4 spöt ihop med Guideline Reelmaster rullen.
Senast ändrad av Jock Scott; 2011-12-10, 17:55.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
|
8 svar
543 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg