Tips på havsfiskeresa?! :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på havsfiskeresa?! :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips på havsfiskeresa?! :)

Hej hej! Sambon fyller 30 & funderar på havsfiske i present, kanske Norge eller västkusten?
    Vad har ni för förslag? Skall vara ett ställe där man kan låna/det ingår utrustning då vi själva inte har för havsfiske. Första gången vi testar detta!

Mvh Jennie

Hej!

Åk med Fiskejournalen och Örjan till Vaeröy. Underbart fiske och bra anordnat -> http://www.orjansfiske.se/

Kommentera

Annars ligger Fröya nära Östersund...

Kommentera

Kolla upp Fiskebussen, en bra "all inclusive"-resa med buss upp till nord-Norge. Får den hjälp man behöver där uppe och dom har utrustning för uthyrning. En mycket trevlig och prisvärd resa som jag åkt med många gånger nu....
        Senast ändrad av Kirshim; 2015-01-19, 21:09.

Kommentera

Jag var med på örjans resa i fjol och har bokat i år igen! var grymt fiske och vi hade sjukt tur med vädret också! har du frågor om resan så säg bara till så kan jag svara på det mesta!
          Å en Rova

Kommentera

Det låter grymt! Perfekt med en guide som pratar svenska också, fattar inte alls norska�� är nyfiken på ungefär summan för bensinen till båtarna? Så man har något att räkna på! ☺️

Kommentera

Om det är mig du frågar så brukar det ligga runt 500-1500 beroende på vilket väder det är, som det var i år (bleke) så körde vi massor och notan slutade på ca 1300kr
              Å en Rova

Kommentera

Ah dig Dastra! Är inte så hemma på forumet än, kanske gör allt knasigt! :P
                Ja de var inte farligt! Men det är för alla dagar & per person? Detta är inte alls så dyrt som jag trodde! Eftersom vi inte har utrustning så lär vi dock hyra

Kommentera

Man är ju 4 i varje båt så det blir inte så farligt, man räkna med 1500 så blir det inte nån stor överraskning. det var med en förra året som fyllde 40 som fick resan i present.
                  Å en Rova

Kommentera

Ursprungligen postat av Jennstromberg Visa inlägg
                    Ah dig Dastra! Är inte så hemma på forumet än, kanske gör allt knasigt! :P
                    Ja de var inte farligt! Men det är för alla dagar & per person? Detta är inte alls så dyrt som jag trodde! Eftersom vi inte har utrustning så lär vi dock hyra
                    Jennie, ett tips är att ivf ta med sig egna jiggar. Mycket gångbara jiggar reas just nu ut på söders ->http://www.sportfiskeprylar.se/sv/ar...25cm-460g.html (färger som fungerade mycket bra var 41, 66, 69 och 72. Även 17 fungerade.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Feskar-Per, 2025-07-26, 16:47
                    4 svar
                    433 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Peter B
                    av Peter B

Startad av Havetsgäddkonung, 2025-12-28, 20:11
                    0 svar
                    213 visningar