Sydafrika, Kapstaden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sydafrika, Kapstaden

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sydafrika, Kapstaden

Hej,

Är det någon som varit där nere och fiskat? Jag ska troligen vara där nere kring nyår och har mejlat till nån gubbe som kör deep sea fishing och väntar på priser. Frågade också om det är säsong... men vad ska han svara om det är en dålig period och lite uthyrning?

Bättre att spara pengarna och guppa nära land med en sån där 10pers-båt och släppa rakt ner.. och ha en öl i andra näven?

kolla det här http://www.regalmarin.se/resor/kapstaden1.html

Kommentera

Shyst!

Jag har mejlat iväg förfrågan till 5 olika firrecharters så får vi se vad de har... o tydligen ska man ha lite flyt med vädret också. Ser bara ut som vi har 2 möjliga dagar för fiske i schemat.

Kommentera

Ursprungligen postat av JohnH Visa inlägg
        Hej,

Är det någon som varit där nere och fiskat? Jag ska troligen vara där nere kring nyår och har mejlat till nån gubbe som kör deep sea fishing och väntar på priser. Frågade också om det är säsong... men vad ska han svara om det är en dålig period och lite uthyrning?

Bättre att spara pengarna och guppa nära land med en sån där 10pers-båt och släppa rakt ner.. och ha en öl i andra näven?

Tjena jag var i Sydafrika för fyra år sedan och vi fiskade både i Durban och Kapstaden. I Kapstaden var vi ute med detta företaget http://www.twooceanssportfishing.com/.
        Kanontrevliga gubbar kan rekommenderas.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Feskar-Per, 2025-07-26, 16:47
        4 svar
        337 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Peter B
        av Peter B

Startad av Havetsgäddkonung, 2025-12-28, 20:11
        0 svar
        106 visningar