Försöker fixa en lite sliten 309 Lewel wind. Jag behöver därför en ny "pinion gear". Någon som känner till återförsäljare i Sverige som fixar fram reservdelar, eller är det USA som gäller?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Reservdelar PENN
Collapse
X
-
Finns i Sverige nånstans på norrlandskusten tar allt från USA eller England räkna med lång leveranstid.Ursprungligen postat av kehus Visa inläggFörsöker fixa en lite sliten 309 Lewel wind. Jag behöver därför en ny "pinion gear". Någon som känner till återförsäljare i Sverige som fixar fram reservdelar, eller är det USA som gäller?
Annars prova denna USA länken:
Du hittar sprängskisser där om du kollar runtSenast ändrad av TAMTAM; 2007-02-09, 18:30.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
-
Blir säkert billigare om du köper en lätt begagnad 309:a på eBay, där går dom för 10-50 USD før en hel rulle!!?? Frakt och ev. förtullning kommer kanske i tillegg? mvh FlodströmUrsprungligen postat av kehus Visa inläggFörsöker fixa en lite sliten 309 Lewel wind. Jag behöver därför en ny "pinion gear". Någon som känner till återförsäljare i Sverige som fixar fram reservdelar, eller är det USA som gäller?Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Beställt reservdel!
Tack för tipset TAMTAM. Beställde ny pinion gear via din länk. Går på en dryg hundring inkl frakt, tillkommer tull o moms med c a 30 SEK. Eftersom pinion gear verkar vara en vanligt förekommande slitdel och att rullen i övrigt är fräsch tror jag att den kommer att återställas i skick som ny.Ursprungligen postat av kehus Visa inläggFörsöker fixa en lite sliten 309 Lewel wind. Jag behöver därför en ny "pinion gear". Någon som känner till återförsäljare i Sverige som fixar fram reservdelar, eller är det USA som gäller?
Kommentera
-
Kul att den kom till användning!Ursprungligen postat av kehus Visa inläggTack för tipset TAMTAM. Beställde ny pinion gear via din länk. Går på en dryg hundring inkl frakt, tillkommer tull o moms med c a 30 SEK. Eftersom pinion gear verkar vara en vanligt förekommande slitdel och att rullen i övrigt är fräsch tror jag att den kommer att återställas i skick som ny.
Glöm det där med tull och moms dessa smågrejor kommer direkt i din brevlåda no problemo lycka till med rullrenoveringen mvhI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Gäddgubben, 2017-03-02, 10:34
|
5 svar
953 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg