Hejsan!
Jag har sökt efter OM det går och isf HUR man fiskar lake under vår/sommar.
Varför tänker jag på detta nu under vintern?
För att jag håller på att bli galen av fiskeabstinens!
Vågar mig inte ut på isarna som de ser ut nu. Så för att inte tappa det helt så sitter jag och funderar och planerar inför vårens och sommarens fiske.
Idag var jag på jobb i närheten av mina fiskevatten, så jag köpte med mig lunch, parkerade så jag
satt och tittade ut över isen och drömde mig bort till sommarens fiske.
Kom då på att det ska finnas lake i sjön, vilket skulle vara skoj att försöka lura.
Men jag har sökt efter lakfiske och hittar enbart artiklar, guider osv om vinterfiske efter lake.
Det kanske finns en anledning till det, men vilken isf? De borde väl äta under hela året.
Finns det någon som vet, så borde denna person finnas här iaf.
//Mvh Robban
Jag har sökt efter OM det går och isf HUR man fiskar lake under vår/sommar.
Varför tänker jag på detta nu under vintern?
För att jag håller på att bli galen av fiskeabstinens!

Vågar mig inte ut på isarna som de ser ut nu. Så för att inte tappa det helt så sitter jag och funderar och planerar inför vårens och sommarens fiske.
Idag var jag på jobb i närheten av mina fiskevatten, så jag köpte med mig lunch, parkerade så jag
satt och tittade ut över isen och drömde mig bort till sommarens fiske.
Kom då på att det ska finnas lake i sjön, vilket skulle vara skoj att försöka lura.
Men jag har sökt efter lakfiske och hittar enbart artiklar, guider osv om vinterfiske efter lake.
Det kanske finns en anledning till det, men vilken isf? De borde väl äta under hela året.
Finns det någon som vet, så borde denna person finnas här iaf.
//Mvh Robban
Kommentera