Söker pelletimitation - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker pelletimitation

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Söker pelletimitation

Hej!

Har suttit och letat ett bra tag nu utan att hitta vad jag söker. Jag är ute efter en pelletimitation av gummi eller liknande som man kan trä direkt på kroken eller hair rig. Den ska vara mörkbrun eller svart cylinderformad 5-6 mm lång och 4-5 mm i diameter. Den får inte ha någon smak eller utsöndra någon doft för att trigga hugg. Vet att det finns då jag fick en av en dansk i helgen när jag var och fiskade. Kan inte hitta det någonstans, de jag hittar har bara med smak eller är alldeles för stora. Vore mycket tacksam för hjälp att hitta detta.
    Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
    Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

Ursprungligen postat av haggis82 Visa inlägg
    Hej!

Har suttit och letat ett bra tag nu utan att hitta vad jag söker. Jag är ute efter en pelletimitation av gummi eller liknande som man kan trä direkt på kroken eller hair rig. Den ska vara mörkbrun eller svart cylinderformad 5-6 mm lång och 4-5 mm i diameter. Den får inte ha någon smak eller utsöndra någon doft för att trigga hugg. Vet att det finns då jag fick en av en dansk i helgen när jag var och fiskade. Kan inte hitta det någonstans, de jag hittar har bara med smak eller är alldeles för stora. Vore mycket tacksam för hjälp att hitta detta.
    Gulp alive trout pellets

Kommentera

Det går inte med dom. De skulle vara doftfria. Och de jag hittar om de du skrev är med doft. Har
      Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
      Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

Kommentera

kanske ENTERPRISE IMITATION BAIT SELECTION BOX - COARSE BAITS ?
        Finns på http://www.fiskekompaniet.com under plastmajs, maggots pellets .
        [FONT=Impact]WWW.RSTB.SE [/FONT]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
        656 svar
        49 526 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg efc__
        av efc__

Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
        17 svar
        1 822 visningar