Ursprungligen postat av Flodebanan
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
vimmafiske!
Collapse
X
-
Nja, i lördags var det lågt. Överhuvudtaget har det varit väldigt lite vatten med tanke på alla snö. Jag har teorin att det steg väldigt fort och sjönk ännu snabbare direkt efter snösmältningen.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
-
Brukar ju alltid komma ett rejält skjuts när tjälen försvinner här i mina trakter runt TidanUrsprungligen postat av BrunteNja, i lördags var det lågt. Överhuvudtaget har det varit väldigt lite vatten med tanke på alla snö. Jag har teorin att det steg väldigt fort och sjönk ännu snabbare direkt efter snösmältningen.
sigpic
Kommentera
-
Sådana förändringar har inte jag märkt, men en hel kvälls spöregn brukar göra jobbet!Ursprungligen postat av FlodebananBrukar ju alltid komma ett rejält skjuts när tjälen försvinner här i mina trakter runt Tidan
Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
-
Det var lite högt när vi kom, men på kvällen sjönk det ett par decimeter.....i princip noll aktivitet i ån.Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Surt! Ska göra en satsning på färna/sarv i höst. Den där jävla Richtermo håller på att förvandla mig till metare! =)Ursprungligen postat av Push-UpDet var lite högt när vi kom, men på kvällen sjönk det ett par decimeter.....i princip noll aktivitet i ån.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
-
Och rätt så min unge lärljunge....ha ha ha ! En knuff i rätt riktning och din nyinhandlade svajmast till feederspö....jävlarr va vi ska meta !Ursprungligen postat av BrunteSurt! Ska göra en satsning på färna/sarv i höst. Den där jävla Richtermo håller på att förvandla mig till metare! =)gravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)Äntligen en lite större fisk. Har ni fått några större sutare på kroken i år?1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2025-05-17, 12:24 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
|
656 svar
49 124 visningar