Spöväskor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spöväskor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Spöväskor

    Hej.
    Läst eller hört talas om spöväskor som rymmer 3st 12 fots upptcklade spön. menar de ihosatta? och hur får man in väskan i bilen isåfall?
    /Lazinko

  • #2
    dom menar att spöna är delade på mitten med rullar och lina monterad. Jag brukar få ha en takbox för att få med mej den.
    Och kom i håg, Håll det enkelt...

    Kommentera


    • #3
      En kombi löser mången problem

      Kommentera


      • #4
        vi kör ju med komni vad kostar en sån väska i EKonomi-modell?
        /Lazinko

        Kommentera


        • #5
          Jag köpte en spöbag hos min lokale krängare,en billigare modell tror den kostade 200ngt.
          Den tar lätt 4 12fots spön färdigtavklade (och ja ihopfällda) och 8 spö när det inte är rullar monterade på dem.
          Man kan nock ta med fler än 4 färdigtacklade spön men är man lite rädd om rullarna så...

          Och jag måste få säga at det är det bästa jag köpt på väldigt länge!

          Kalas att man får med sig fler spön ned till vattnet utifall man skulle behöva ngt annat och man behöver inte vara lika rädd om grejerna utan dom ligger fint skyddade i spöbagen.
          Axelrem och ett vanligt bärhandtag är det på min.

          Det enda negativa är att den skulle varit en 15-20cm längre,nu får man nästan tråckla in ett 12fots spö.
          Men en kanongrej är det iallafall.
          KÖP!

          Kommentera


          • #6
            verkar hett!! ska kolla upp det på Fiskekompaniet!
            /Lazinko

            Kommentera


            • #7
              Kolla med fishit och sporting....dom senare brukar kunna gräva fram ngt i sitt lager till bra pris......
              Sportfiske är en livsstil!!!

              Kommentera


              • #8
                säger bara abu´s vanliga brun gröna (nu med svart grön), den har jag , får i en djävlans massa spön, har 6 spön däri nu.... 2 e de rullar på, och en håv !!!! typ 300 spänn kostar den, finns på fiskarnas, fråga kim eller alex och hälsa från Cribba !!
                [FONT=Franklin Gothic Medium]José Cuervo & en kall Corona med en lime[/FONT]

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
                656 svar
                49 600 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg efc__
                av efc__
                 
                Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
                17 svar
                1 833 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg JontaK
                av JontaK
                 
                Startad av efc__, 2025-07-14, 23:52
                22 svar
                456 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg efc__
                av efc__
                 
                Startad av Donkeykong, 2026-05-30, 11:52
                3 svar
                135 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Donkeykong  
                Arbetar...
                X