Fishfinder i PC:N. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fishfinder i PC:N.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fishfinder i PC:N.

    Hej detta verkar vara rätt smart:

    Har man en latop får man ju en grym skärm.

    Mvh
    Ulf

  • #2
    akta så att du inte får gäddslem i tangentbordet bara, det är jättejobbigt att få bort

    Kommentera


    • #3


      Kan man nu knyta ihop gps och sounder blir det skoj.

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av esobus
        http://www.dustin.se/dacsaportal/sys...dID=5010070122

        Kan man nu knyta ihop gps och sounder blir det skoj.
        har men en laptop så är tangenterna alltid utsatt för regn och rusk(fukt) om man vill se skärmen

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av flODE
          har men en laptop så är tangenterna alltid utsatt för regn och rusk(fukt) om man vill se skärmen
          Inte om man har en skydds påseeller en tät extra skärm.
          Jag skulle inte heller vilja ha en (min) laptop dansande lös i båten..

          Men gäddslem på tangentbordet fixas nog lätt men den länk jag gav.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
          3 svar
          176 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
          Startad av jimmy85, 2026-05-10, 09:29
          0 svar
          72 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg jimmy85
          av jimmy85
           
          Arbetar...
          X