Metspö 99000 kr - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Metspö 99000 kr

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg
    Är nog rätt pris. Take A Part spön är inte biliiga. Kommer ihåg när jag tävlade i mete så kostade dom redan på 80-talet dessa pengar. Finns garanterat ännu dyrare. Browning är inte nåt supermärke i metgrejer. Garbolino var och är nog ett bättre märke. Fransmän och italienare är dom som härskar i fina metgrejer.
    Har en polares polare som är sponsrad av Garbolino ... han har mete som yrke!

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
      http://www.tackleshop.co.uk/ProductD...c-f8c9c02810b1

Ca. 50k borde org.priset hamna på ?

Finns det ett som kostar 50k "då" kostar det säkert bra mkt mera med den ökade efterfrågan på grafiten, speciellt som det är 16m;s spön. Och finns det ett som kostar 50 finns det ett som kostar 60 o.s.v.

Kan ju vara diamantklätt eller vad som helst
      tvivlar inte på att det finns spön för de pengarna.. men att hobbex skulle sälja dessa tror jag inte på. Tror mer på felskrivet eller att det är en fejkad produkt i tävlingen om nu den finns.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rogö Visa inlägg
        inte en chans

edit: finns det inte en tävling i hobbex som går ut på att man ska hitta en produkt i tidningen som är påhittad, kommer man på vilken vinner man en viss summa pengar eller produkter hos hobbex ?
        det e teknikmagasinet som kör en sådan tävling..

Kommentera

Ni har hört det förut va? Det kostar att ligga på topp! Längden har betydelse: Mest vinner!
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

16m spö!? orka, dom ahr faktiskt uppfunnit fiskerullen numera... guess what, jag har en

Kommentera

Dyra metespön

Varför har hobbex en endaste metepryl från Browning som dessutom kostar närmare 100 lök? Näe. Borde ha hört talas om spöt.

Det är en del märken som marknadsför sina produkter genom att säga att toppspöna kostar gigantiska summor. Att det sedan inte finns några till salu.... Tror det rör sig om marknadsföringstrix.

Det finns spön som kostar massor. 50 lök och så har man sett (på de konkuransutsatta engelska och italienska marknaderna). Maver brukar ligga bra till -på att vara värst prismässigt alltså. De finns andra som ligger bra till prestandamässigt i relation till priset: Spro, JVS, TopMix, Colmic etc

Det finns massor av bra spön från massor av märken. Man kan få ett extremt bra spö på 13m för strax under 10.000. Inte för att det är lite pengar.... Man kan få ett bra take apart på 9-10m för en tusing eller två.
              Senast ändrad av benste; 2007-03-27, 07:05.
              Mete framför allt!
              www.Metetorget.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Rogö Visa inlägg
                inte en chans

edit: finns det inte en tävling i hobbex som går ut på att man ska hitta en produkt i tidningen som är påhittad, kommer man på vilken vinner man en viss summa pengar eller produkter hos hobbex ?
                var det inte teknik magasinet som hade den tävlingen? kommer ihåg hur kusinen o jag plöjde igenom katalogen för att hitta det mest osanolika hehe
                http://blogg.gaddajager.se/#home

Kommentera

Metspöt

hallå där!
                  Gubben min visade annonsen och nyfiken som jag var sökte jag reda på detta spö på nätet. Hittade en sida på franska (vilket jag inte begriper mycket av) men spöt kostar där 1990 Euro.

hälsningar lilla jag

Kommentera

Ursprungligen postat av Anna-S Visa inlägg
                    hallå där!
                    Gubben min visade annonsen och nyfiken som jag var sökte jag reda på detta spö på nätet. Hittade en sida på franska (vilket jag inte begriper mycket av) men spöt kostar där 1990 Euro.

hälsningar lilla jag
                    "C'est la vie!" sa fransosen tappa huvudet i påsen!
                    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Fast den franska annonsen gäller ju 13 meter. Det är stor prisskillnad på 13 och 16 meter.
                      Skräddarsydda företagsaktiviteter och konferenser - www.eventguiden.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
                      3 svar
                      176 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Startad av jimmy85, 2026-05-10, 09:29
                      0 svar
                      72 visningar
                      0 gillar