Prologic baitrunner o carpspö ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Prologic baitrunner o carpspö ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Prologic baitrunner o carpspö ?

Tänkte höra om någon testat Prologics baitrunner XLNT heter den . Och vill gärna ha åsikter om Prologics carpspö DR 2. Är det skillnad på hur spöt känns med vilken testkurva spöt har ? svampiga , styva osv. Är det nått att satsa på om man inte vill lägga en förmögenhet på utrustning för gädda främst blir väll någon karp tur med i och för sig. Tacksam för svar
    Senast ändrad av Steffo; 2007-06-20, 00:06.

Japp jag kör med den baitrunnern, väldigt nöjd..

Jag hade en sunking okuma som funkade dåligt, ville ha en baitrunner i tusenkronorklassen, stod och pillade på en del i affären, bla nån shimano, prologicen kändes mycket bättre så det blev den, har inte ångrat detta!

Spöna vet jag inget om, men jag har två andra prologic savagerspön, mycket nöjd med dessa med.
    Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
    &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
    ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
    Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Steffo Visa inlägg
      Tänkte höra om någon testat Prologics baitrunner XLNT heter den . Och vill gärna ha åsikter om Prologics carpspö DR 2. Är det skillnad på hur spöt känns med vilken testkurva spöt har ? svampiga , styva osv. Är det nått att satsa på om man inte vill lägga en förmögenhet på utrustning för gädda främst blir väll någon karp tur med i och för sig. Tacksam för svar

PL DR mach ll har jag. tycker inte att dom är vare sig svampiga eller styva och jag har använt dom till både karp och gädda. jag 3 lb spöna.
      does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'

Kommentera

Ursprungligen postat av Steffo Visa inlägg

jag har pro logic Ti-carp 2.75lbs 12´ och prologics vanliga Carp 3lbs 12´ funkar hur bra som helst fina o styva
        http://www.screamers.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
        12 svar
        622 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg jimmy85
        av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
        9 svar
        471 visningar