Spöringsuppsättning NFT Perfection 13ft - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spöringsuppsättning NFT Perfection 13ft

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Spöringsuppsättning NFT Perfection 13ft

Hejsan!
    Har kommit över ett 13ft NFT perfection Match och jag är väldigt förtjust i hur klingan beter sig, dock är spöringarna ganska dåliga så tanken är att byta ut dessa till nya fuji sic nu i vinter då jag har tillgång till verktyg och dylikt. Problemet är att jag inte vet vilka storlekar på ringar jag ska beställa och söker nu tips eller förklaring på hur man kan ta reda på vilka storlekar det sitter på spöet just nu, så att jag kan ersätta dessa med lika stora nya ringar. Finns det t.ex någon lista på diameter som innebär en specifik storlek eller några standardrekomendationer på lämplig ringsammansättning?
    Tacksam för svar
    Den förste att gå Ad Hominem förlorar

Maila Rikard på www.sportfiskecenter.nu han har bra koll på spöbygnad och bygger själv spön och säljer även delar om det är något du behöver. Annars kan du nog kanske hitta bra svar om du googlar lite...
    sigpic

Kommentera

Som Freddan säger, slå en pling till Skandinaviens Sportfiskecenter. De har järnkoll på spöbygge.
      Mete framför allt!
      www.Metetorget.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
      12 svar
      626 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg jimmy85
      av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
      9 svar
      471 visningar