Annars kan man ju betälla hem ett spridarblock från england de har du ju på ett par dagar......
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hitta spreaderblock till karpåv???
Collapse
X
-
Från X2? Förslag på webshop som lagerför dem?Ursprungligen postat av N-R-G Visa inläggAnnars kan man ju betälla hem ett spridarblock från england de har du ju på ett par dagar......
Kommentera
-
Min bror är "kompisen" i brevet.
Jag känner mig skyldig också, då jag ser att du lider utan håv nu.. Hoppas det löser sig inom kort annars får du höra av dig så får vi ersätta dig med nåt nytt...
Ganska roligt iofs när Gösta plurrade och han sjönk ned i ån och det enda han hade att ta emot med var håven.
Att han se fick upp 6-7kgs gäddan var ju ett plus.
Om han inte har spridarblock, kolla vad han tar för en helt ny håv Calle..Ursprungligen postat av lex Visa inläggKolla på metecentrum; http://www.metecentrum.se/. Där finns X2 håvskaft och andra tillbehör. Om det inte finns på hemsidan så ring till Ulf som har sidan, han kanske har något liggandes
En ny HÅV givetvisUrsprungligen postat av CalleX Visa inläggJo då - men jag måste ju hitta den först?
Går ju inte fiska utan håv, och nu under "primetime".sigpic
Kommentera
-
nja - jag får väl utnyttja mitt presentkort i "värsta" fallUrsprungligen postat av Olof Visa inläggMin bror är "kompisen" i brevet.
Jag känner mig skyldig också, då jag ser att du lider utan håv nu.. Hoppas det löser sig inom kort annars får du höra av dig så får vi ersätta dig med nåt nytt...
Ganska roligt iofs när Gösta plurrade och han sjönk ned i ån och det enda han hade att ta emot med var håven.
Att han se fick upp 6-7kgs gäddan var ju ett plus.
. En olycka är en olycka och jag tänker inte begära en ny håv

Kommentera
-
Jag hade ett spridarblock i plast som sprack, en kompis köpte ett nytt kromat i Holland. Kolla alla som säljer Ultimates grejor......kanske sportfiskehörnan kan ta hem det !?
Annars är ju X2 JVS´s (Jan Van Schendels) eget märke, jag var i deras butik i somras och de kör postorder.
Men testa även X2´s egna sida !
Lycka till // Andersgravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business
Kommentera
-
Tack så väldans - det ska nog lösa sig nuUrsprungligen postat av richtermo Visa inläggJag hade ett spridarblock i plast som sprack, en kompis köpte ett nytt kromat i Holland. Kolla alla som säljer Ultimates grejor......kanske sportfiskehörnan kan ta hem det !?
Annars är ju X2 JVS´s (Jan Van Schendels) eget märke, jag var i deras butik i somras och de kör postorder.
Men testa även X2´s egna sida !
Lycka till // Anders

Kommentera
-
Som någon sa, gå in till en liten mekanisk verkstad o ge dom en wienerfläta så är det fixat sen! Inga probs att tillverka en sådan...
Kommentera
-
Jag tror inte att det är så enkelt - rätt dimension på rören så att pinnarna inte knäcks (metallkanten får ju inte bita på glasfibern) eller åker ur vid belastning, och det viktigaste; vinkeln måste vara rätt exakt för att ge rätt spänning i armarna för att de ska sitta men ändå gå att få ut...Ursprungligen postat av Manhood Visa inläggSom någon sa, gå in till en liten mekanisk verkstad o ge dom en wienerfläta så är det fixat sen! Inga probs att tillverka en sådan...
Absolut inte omöjligt eller ens svårt, men en hel del testande skulle nog behövas.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
|
3 svar
187 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg