Någon som har erfarenhet av den här stolen? Jag vill ha en som är rätt så lätt men eftersom jag inte har någon erfarenhet av NÅGON ordentlig stol så kanske den duger?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ProLogic Recliner Chair
Collapse
X
-
Det låter gött! Då får det kanske bli cammon då... tack alla!
Är det en klar skillnad i vikt stekis? Så att det är värt 250 spänn och skammen att ha cammo
danneee - ett krav är tyvärr att det är en prologic eftersom jag har ett presentkort. Annars hade jag valt en Fox Adjusta level för att få ner vikten så mycket som möjligt.Senast ändrad av CalleX; 2008-02-23, 16:34.
Kommentera
-
Köp ngt annat för presentkortet och satsa på en Fox Adjusta, svårt o se att du ångrar dig om du skall använda den i åkanterna.Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggDet låter gött! Då får det kanske bli cammon då... tack alla!
Är det en klar skillnad i vikt stekis? Så att det är värt 250 spänn och skammen att ha cammo
danneee - ett krav är tyvärr att det är en prologic eftersom jag har ett presentkort. Annars hade jag valt en Fox Adjusta level för att få ner vikten så mycket som möjligt.sigpic
Kommentera
-
Hmmm - du säger det...fan!Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggKöp ngt annat för presentkortet och satsa på en Fox Adjusta, svårt o se att du ångrar dig om du skall använda den i åkanterna.
Problemet är - trots att jag är prylbög - så vet jag inte vad jag vill ha/behöver förutom en stol

Kommentera
-
Då är du ingen prylbögUrsprungligen postat av CalleX Visa inläggHmmm - du säger det...fan!
Problemet är - trots att jag är prylbög - så vet jag inte vad jag vill ha/behöver förutom en stol
Sälj kortet till en polare eller vad som helst, be FK lösa in det t.ex. dom lär ju skita i vad du köper bara du sköter det snyggt.sigpic
Kommentera
-
Fox stolarna är också supersköna! hade Ja har en chubstol och hade ja inte fått den så billigt som ja fick den så hade ja köpt en fox stol!Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggdanneee - ett krav är tyvärr att det är en prologic eftersom jag har ett presentkort. Annars hade jag valt en Fox Adjusta level för att få ner vikten så mycket som möjligt.
go fishing
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
|
3 svar
176 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg