Beteshink! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beteshink!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Beteshink!

Hej!
    Jag är på jakt efter pro logics gröna beteshink, vet någon vilken sida man kan beställa denna ifrån?
    Tack på förhand!
    www.amofishing.blogspot.com

om du menar den gröna i mjukt plastmaterial så har fiskekompaniet iaf tidigare haft den i sin webbshop, även popuptackle har jag för mej. Dock skulle jag ärligt talat vilja råda dig att välja nånting annat om du inte har jättestort behov av at kunna trycka ihop hinken under transport. Hinken läcker nämnligen ordentligt i dragkedjorna vilket gör den hopplös att bära utan att bli blöt över hela benet, jag köpte en förra året men återgick ganska snabbt till limhinkar istället.
    Den förste att gå Ad Hominem förlorar

Kommentera

Såg en sån där hink man gör eget vin i på City gross och tänkte att dessa borde vara perfekta, genomskinliga, stora ca 30l, och billiga 70kr
      Känner du igen den här texten spenderar du för mycket tid vid datorn och för lite tid i båten.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kraft Visa inlägg
        Såg en sån där hink man gör eget vin i på City gross och tänkte att dessa borde vara perfekta, genomskinliga, stora ca 30l, och billiga 70kr
        Vinhinkar är klassiker för gäddfiskare

Ang. prologics väskor kan jag uttala mig om den större väskan, Large. Ganska smidigt väska, främst gillar jag att det är en uttagbar nätväska inuti, så man kan hänga ut fisken över relingen vid behov, eller när man byter vatten. Blir också en bra förvaring av beten över natten när man ska ut tidigt vid något hett borreställe. Handtagen var värdelösa, har ersatt med buntband och trädgårsslang, blev bättre än innan. Pumpen var värdelös likaså tyvärr.

Kommentera

Vi har wigglers beteshinkar i lager (12 resp 18 liter) och de är suveräna. 2-delade med innerhink (nät) och ytterhink med separata bärhandtag, öppningsbar lucka i mitten för att handplocka betesfisken och hål i locket för att ansluta en syrepump. 249 resp 349 kr (finns ej i webshopen ännu, maila om dessa..)
          Min blogg

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
          12 svar
          621 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg jimmy85
          av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
          9 svar
          471 visningar