Steve neville alarm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Steve neville alarm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Steve neville alarm

hallo gott folk

efter att ha sutti o läst på lite utländska forum o tusentals trådar om alarm så är jag helt o hållet förundrad över att steve nevilles allarm ifrån england aldrig har dykt upp ?

där talas det inte om fox/pro logic o liknande utan där är duellerna mellan delkim vs nevs

har själv köpt mig ett par st med sounderbox alarm st ligger på 70£-90£ o en schysst sounder box ( ej trådlös, samma ljud som alarmen vaknar du inte så är du nog död eller i koma ) ligger på 40£-60£.

jag köpte 2 larm o en box för 2135kr dvs 180£ grymma larm som verkligen skriiiiiiiker !!!!! rädd för tiunitus ? heh
    finns drop back på dem o utbytbara magnet hjul i roliga färger och "bungs " bungs använder man om man inte vill ha max ljud på larmen hela tiden heh .
    men de är väl lite av grejen

är man lite av en "tarty" tackler så ska man ha dessa larm inget hitech om dem men de håller i ur o skur . o så är de något så jävulskt små inga stora larm som delkim

kika på ebay man kan få grymma priser där ,
    matrix innovations är en sida med massor av tillbehör ,

o här är en länk till recention på larmen

kicka även på www.carpforum.co.uk o sök på nevs så hittar man massor .
    www.ebay.co.uk tradera är inte ens i närheten av vad engelska metare har ute , du kan köpa allt möjligt o frakten blir inte mycke dyrare än i sverige , bara att maila säljare o be dem skicka som gåva/gift så är de lugnt .
    men kom ihåg var trevlig britterna är nog de mest ödmjukaaste folket som finns som metar .

kanske man kan lyckas locka någon till dessa härliga brittiska alarm , bara för att vara lite annorlunda än fox o delkim etc etc

hej hopp
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Sn1rpex; 2009-01-22, 09:08.
    http://www.screamers.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
12 svar
639 visningar
0 gillar
Senaste inlägg jimmy85
av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
9 svar
491 visningar