Har hittat ett Trakker klädkit med byxor, jacka, tröja mm i england, är dock lite orolig att shoppa kläder från england, passar de inte blir det ett jäkla bök att skicka tillbaka.. någon som har erfarenhet av deras storlekar ? är 182 cm normalt byggd, large borde bli bra men om någon har dessa kläder vore det nice med en kommentar, kitet heter Trakker Clothing Bundle Kit !
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trakker kläder
Collapse
X
-
Leslies har om det inte är där du kikat iaf haft en massa Trakkerkläder på REA.Ursprungligen postat av Johan_83 Visa inläggHar hittat ett Trakker klädkit med byxor, jacka, tröja mm i england, är dock lite orolig att shoppa kläder från england, passar de inte blir det ett jäkla bök att skicka tillbaka.. någon som har erfarenhet av deras storlekar ? är 182 cm normalt byggd, large borde bli bra men om någon har dessa kläder vore det nice med en kommentar, kitet heter Trakker Clothing Bundle Kit !sigpic
-
Synd att du annars missade sportfiskecenters vår order på trakker. Jag köpte en Trakker jacka (sweatshirt) hur bra som helst, bästa fiskejackan jag ägt. Fick punga ut 319:- för jackan och en hundring i frakt
Dansk: Va fän, vad lige ni aer. Aer ni bröer?
Nemback: Nej, vi kör med boilies.
Dansk: Naej, BRÖÖÖÖER!!
Nemback: Nej, nej, B-O-I-L-I-E-S
Sedan gick dansken som bara ville veta om de var bröder. Nemback trodde att han frågade om de fiskade med bröd.
Kommentera
-
okej, beställde dock bivvy o en massa andra grejer från Trakker på deras vårbeställning
Men jag tyckte att 99 pund för, vattentät jacka, vattentäta byxor, tröja, keps och mössa e helt ok..
vettefan om de blir billigare än så .. inte så blodig frakt heller 250 pikkadolller, får man ju nästa punga
ut i frakt här i sverige!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
|
3 svar
195 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg