Hjälp angående karphåv! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp angående karphåv!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

känns skönt att höra! för nu är den beställd!! finns det någon som kan tipsa en om bra ställen om att beställa karp boilies? en 22/24/30mm? popuptackel har väl .. men något mer ?

Kommentera

Ursprungligen postat av retry Visa inlägg
      känns skönt att höra! för nu är den beställd!! finns det någon som kan tipsa en om bra ställen om att beställa karp boilies? en 22/24/30mm? popuptackel har väl .. men något mer ?
      Finns hur många ställen som helst. Finns flera svenska butiker sen har du ju även utlandet.

Kommentera

SG: vill du nämna några svenska & några bra i utlandet som är billiga oså ?

Kommentera

Ursprungligen postat av retry Visa inlägg
          SG: vill du nämna några svenska & några bra i utlandet som är billiga oså ?
          Billiga är nog en annan femma. Det finns ärligt talat så många utländska butiker. Leslies of luton, carp.com (deras sida verkar ha varit nere ett par dagar)

detta är bara sidor jag googlat fram. Finns hur mkt som helst. Jag har en jag själv ska testa under sommaren men den vill jag inte nämna av självklara själ.

http://www.baitfeedonline.co.uk/ vet jag är poppis på carp.coms forum.

Nej, jag har inte kollat så att alla skickar till sverige

Kommentera

ccmoore.com skickar till sverige, tror dock inte dom har större än 18mm som readymades.

Kommentera

Köp en rullbräda och någon bra basmix och rulla själv.Det blir knappt billigare än så.
              When Im feeling down.I just slide in something with Bob Nudd in the Dvd player.5 minutes after i cant help myslef smiling..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
              3 svar
              207 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
              Startad av efc__, 2026-07-13, 21:51
              7 svar
              239 visningar
              1 gilla