Hej! Jag håller på med ett projekt att ta fram nya typer av maskburkar och skulle hemskt gärna vilja veta vad ni tycker är bra och dålig med dom som finns idag. Dom ni använder.
Både dom ni köpt särskilt och engångsburkar som köpmask kommer i.
Jag vet att dom flesta duger men vill att dom ska ha det där extra som vi fiskare vill ha.
Vart har ni oftast maskburken? Vart skulle ni helst ha dom om ni fick välja fritt, på bältet, runt halsen,armen,benet? eller vart lägger ni maskburken oftast?
Skulle det vara nödvändigt att ha en maskburk som går att öppna/stänga med en hand?
När ni åker själv eller med familj,vänner hur förvarar ni masklådan (om ni har en stor och sedan fyller på era mindre maskburkar) Är det ofta problem med värmen?
Hur slänger ni burken då ni köpt köpmask? Tycker ni det är omständigt att sopsortera?
Jag har gärna en diskussion med någon intresserad här eller över mail.
Hälsningar
Design student
Peter Hälldahl
Både dom ni köpt särskilt och engångsburkar som köpmask kommer i.
Jag vet att dom flesta duger men vill att dom ska ha det där extra som vi fiskare vill ha.
Vart har ni oftast maskburken? Vart skulle ni helst ha dom om ni fick välja fritt, på bältet, runt halsen,armen,benet? eller vart lägger ni maskburken oftast?
Skulle det vara nödvändigt att ha en maskburk som går att öppna/stänga med en hand?
När ni åker själv eller med familj,vänner hur förvarar ni masklådan (om ni har en stor och sedan fyller på era mindre maskburkar) Är det ofta problem med värmen?
Hur slänger ni burken då ni köpt köpmask? Tycker ni det är omständigt att sopsortera?
Jag har gärna en diskussion med någon intresserad här eller över mail.
Hälsningar
Design student
Peter Hälldahl
). Visserligen är det bekvämt att kunna åka till sportfiskebutiken och köpa en maskburk för att fiska en stund, istället för att stå dagen innan och slava med spaden i högsta hugg och med en enorm ryggvärk efteråt.
Kommentera