Har noterat detta på några medlemar, betyder det att dom har blivit avstängda eller? Alla poster är borta. Nån som vet?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Guest??
Collapse
X
-
Längre tillbaka i tiden fanns en möjlighet för tillfälliga besökare att skriva under beteckningen guest i trådarna. Den möjligheten missbrukades och togs därför bort för ca 5 år sedan. En av de mest uppskattade och ofta återkommande gästskribenterna var PA, som åtminstone på den tiden jobbade på Lundgrens. Hans välskrivna, kunniga och balanserade bidrag om utrustning och fisketeknik hjälpte absolut till att popularisera jerkfisket.Må vi alla ha ett intressant fiske!
-
Poppers man... byt ut din text som säger "Nybörjare" mot "Guest"... så blir du en i gänget.
Senast ändrad av Sir Fish-a-lot; 2013-02-21, 14:26.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Hej Börje "BeBest" Eriksson;Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggLängre tillbaka i tiden fanns en möjlighet för tillfälliga besökare att skriva under beteckningen guest i trådarna. Den möjligheten missbrukades och togs därför bort för ca 5 år sedan. En av de mest uppskattade och ofta återkommande gästskribenterna var PA, som åtminstone på den tiden jobbade på Lundgrens. Hans välskrivna, kunniga och balanserade bidrag om utrustning och fisketeknik hjälpte absolut till att popularisera jerkfisket.
P.A. Högberg är kvar hos Lundgrens Fiskeredskapsfabrik på Storkyrkobrinken 12 i Gamla Stan (Tel. 08-102122).....
P.A. Högberg var den ende sportfiskehandlare som år 1997 vågade tro på mig när jag för andra gången efter fiaskot 1983 åter tog upp och demonstrerade Suick Thrillers jerkbait och 6-fots (korta) jerkbaitspön i Trumman Sportfiske-butiken på Hornsgatan i Stockholm...
Om någon sportfiskare ska få förbli odödlig så är det P.A. ....
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Jag kan tänka mig en till. En som betytt mer för det moderna gäddfisket än någon annan.Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Börje "BeBest" Eriksson;
P.A. Högberg är kvar hos Lundgrens Fiskeredskapsfabrik på Storkyrkobrinken 12 i Gamla Stan (Tel. 08-102122).....
P.A. Högberg var den ende sportfiskehandlare som år 1997 vågade tro på mig när jag för andra gången efter fiaskot 1983 åter tog upp och demonstrerade Suick Thrillers jerkbait och 6-fots (korta) jerkbaitspön i Trumman Sportfiske-butiken på Hornsgatan i Stockholm...
Om någon sportfiskare ska få förbli odödlig så är det P.A. ....
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com
Några gissningar?
Senast ändrad av Rullknäckarn; 2013-02-21, 12:51.
Kommentera
-
Sv: Guest??
Mycket bra fråga!Ursprungligen postat av poppers man Visa inläggHar noterat detta på några medlemar, betyder det att dom har blivit avstängda eller? Alla poster är borta. Nån som vet?
Jag har funderat på samma sak.
Kommentera
-
Sv: Guest??
Tyvärr "Kung Arthur" så är det inte så enkelt :-)Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggHenkeW är det inte så enkelt att de har "Guest" istället för "Ambassadeur" skrivet i sin profil?
(ungefär samma svar jag gav Poppers man högre upp i tråden).
Eller är jag ute och cyklar... kanske bäst att fråga Bergman?
Men tanken var god.
Bergman kommer säkert snart med facit.
Kommentera
-
Tror på dig, nått lurt är det, min profil har någon buggat, INTE BRAUrsprungligen postat av HenkeW Visa inläggTyvärr "Kung Arthur" så är det inte så enkelt :-)
Men tanken var god.
Bergman kommer säkert snart med facit.
Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexNästan Hyffsad Borre...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2026-06-28, 21:12 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-
2026-06-23, 10:35 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-