Vad duger Salmo till? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad duger Salmo till?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av BeBest
    Har Flodebanan skämtat så har jag torskat och det ska han ha kredit för!

Har Flodebanan upptäckt ett allvarligt tillvekningsfel på en välkänd gäddwobbler så ska han ha kredit för det också! En seriöst menad wobbler får naturligtvis inte visa sig vara en ”leksak” när den sätts på prov.

Men fiskar man medvetet med leksaker är det tveksamt om man kan anses seriös.
    Utan att ha kollat så är jag övertygad om att Salmo gör sina wobbler med genomgående tråd. Nyckelringarna har förstås inte det. Men skämtet kan vara dumt om det skulle skapa ett grundlöst rykte...

Kommentera

det e en nyckelring

du har ju brutit av den ej fiskat med den hade du fått ett hugg på den så hade du inte fått upp huvud delen på nyckel ringen å sen tycker inte jag det e schysst att smuts kasta ett fint märke som några håller på att bygga upp på marknaden här i sverige så ge dom en ärlig chans istället det skulle du vilja haft om du varit i deras kläder

Kommentera

slider har ju sån jävla skitkvalité räcker man får 3-4 fiskar så ser det ut som man kastat den i berg o skit, lacken släpper överallt. sen e den oerhört tråkig o fiska med.
        [FONT=Arial]W . Jones[/FONT]

Kommentera

Jay-Jay: Låt bli att fiska med dem då så det blir fler över till mig. Jag är grymt nöjd med slider, effektiv, o ja visst släpper det lite lack men dom verkar ju bara bli bättre o bättre ju fler flagor som lossnar.

Kommentera

Salmo slider är en bra wobbler fast med riktigt dåliga krokar som måste bytas.
            HAr sett en kompis kasta sin slider in i ett berg utan att den gått sönder så att ett hugg ska resultera i en sån massaker som på bilden är inte direkt troligt.

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest
              Har Flodebanan skämtat så har jag torskat och det ska han ha kredit för!

Har Flodebanan upptäckt ett allvarligt tillvekningsfel på en välkänd gäddwobbler så ska han ha kredit för det också! En seriöst menad wobbler får naturligtvis inte visa sig vara en ”leksak” när den sätts på prov.

Men fiskar man medvetet med leksaker är det tveksamt om man kan anses seriös.
              Creds for me

Fick sig ett rejält hugg av gräsklipparen Hade inte fickor utan gick i "slappe" shortesen, tappade nycklar o PANG så låg dom lite överallt

Har inget som helst något med Salmo att göra, eller mot Salmo. Det är för övrigt det enda Salmo"betet" jag har, eller hade. Får ta och köpa en ny, tycker den e riktigt läcker
              sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Chip Fredde
                du har ju brutit av den ej fiskat med den hade du fått ett hugg på den så hade du inte fått upp huvud delen på nyckel ringen å sen tycker inte jag det e schysst att smuts kasta ett fint märke som några håller på att bygga upp på marknaden här i sverige så ge dom en ärlig chans istället det skulle du vilja haft om du varit i deras kläder
                Det var verkligen inte menat mot Salmo ! Trodde de flesta skulle fatta ironin men samtidigt hoppas man ju att någon "trillar dit"
                sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                1 690 svar
                375 317 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg TiSo