Nyaste big mcrubber V2 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nyaste big mcrubber V2

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av erik82 Visa inlägg
    även jag har tydligen fått ett måndags ex av en mc rubber, jag köpte ett två pack fire tiger och när jag skruvade in en shallowskruv så kändes det alldeles för lätt.. efter 3-4 kast så kunde jag dra ut skruven utan problem och ut kommer klumpar av gummi... Får försöka reklamera dem på något sätt för någon ny skruv går inte att använda eftersom det inte finns något att skruva i kvar..
    Jag limmar mina shallowskruvar, lägg en droppe superlim vid öglan när du skruvat in den så sitter den där sen vad som än händer.

Nu när du redan fått den urgröpt, pensla in lite mend-it så kommer det bli bra igen.

Kommentera

Jag köpte Mcrubbers här om dagen, superfina släpper inte färgen vad jag märkt.

Har inte tacklat dem med shallowskruv så jag kan inte uttala mig om detta, men tyckte att det fungerade riktigt bra på samtliga kulörer.

Spänd inför morgondagens fiske med McRubbers på tafsen

Enda jag reagerat på är att de luktar inte direkt hälsosamt, känner inte att jag skulle slicka på den direkt

Kommentera

Luktar som en äkta -70-tals vinylsoffa.

Kommentera

tyvärr hjälper inte mend-it då det är lite ihåligt i jiggen eftersom det smulade ramlade ur när jag skruva ur skruven , stora bitar gummi följde alltså med.. får försöka limma ditt ett jigghuvud istället

Kommentera

Ursprungligen postat av erik82 Visa inlägg
            även jag har tydligen fått ett måndags ex av en mc rubber, jag köpte ett två pack fire tiger och när jag skruvade in en shallowskruv så kändes det alldeles för lätt.. efter 3-4 kast så kunde jag dra ut skruven utan problem och ut kommer klumpar av gummi... Får försöka reklamera dem på något sätt för någon ny skruv går inte att använda eftersom det inte finns något att skruva i kvar..
            Exakt samma sak hände mig idag med en Firetiger McRubber.
            Ca 10 kast och 1 gädda och helt plötsligt lossnar jiggen från shallowskruven och jag vevar in endast skruven, samt stingers.
            Jag lyckades fiska upp McRubbern och den har helt smulats sönder invändigt där skruven har suttit.
            Den flöt som en kork, ska de göra det ?
            Betet funkar skitbra och levererade direkt men kvaliten på min var bara skit !
            Undra hur den andra är i förpackningen!?

Blir svårt att reklamera då jag köpte dem på mässan.

Kommentera

Igår var jag extremt noggrann när jag skulle shallowskruva min andra McRubber V2 Firetiger.
              Betet levererar verkligen så jag ville absolut testa igen, men historien upprepar sig.
              Ca 10 kast senare och 1 fångad gädda så lossnar skiten från skruven och dalar sakta ner mot botten.
              Den första jag tappade flöt, den andra jag tappade sjönk... De kom från samma förpackning.

Nu har jag inte direkt dåligt med pengar men tjänar inte multum heller, så det gör inte så mycket egentligen men jag tycker väldigt synd om en Student, arbetslös mm som köpt fina beten som inte håller bättre än så!

Jag kommer inte köpa någon fler innan jag vet att de verkligen håller bättre än så !

Kommentera

Kompisen tappade 2 st shallow-riggade...fick bara upp skruv + stingers. I skruven satt nån mysko gummi-smet kvar...
                12 hours
                1,440 casts
                2 followers
                1 strike
                DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.

Kommentera

Jag klippte bort ca 4 cm där det hade smulats sönder av shallowskruven och prövade att sätta dit en jiggskalle istället men det blev samma sak igen och det smulades sönder runt kroken.

Nu kör jag bara söderjiggen och använder gamla modellen av mcrubber (har några kvar)

Kommentera

Någon som vet en webshop där mcrubber (ej big) finns i lager i flera färger?

Kommentera

Polaren råkade ut för exakt samma sak när han drillade en 10+ fisk våras, även den på en firetiger. Fisken släppte precis vid båten när det skulle håvas, halva fisken låg i innan hon stack ner i djupet. Kvar fanns bara en shallowskruv så nu gör vi egna stingers och sätter en fjäderring i skruven så även om rubbern drar så sitter fisken kvar.
                      Väl Mött

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                      1 690 svar
                      375 300 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TiSo