plzzzz..... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

plzzzz.....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• plzzzz.....

plzzz.... ranka dessa rullar 1-3 i jerksynpunkt, skulle vara riktigt gött!

Ambassadeur 5601 Tournament Grade
    Ambassadeur 5601 JB
    Shimano Corvallius 401

Enda jag hört är att ABUrullarna du nämner är robusta och bra.
    (: Mer vet jag inte. snart kommer nog 18 svar och en kommentar från snälla söta flodebanan att du ska söka i forumet. när du svarar att du gjort det så menar han att du ska söka på google med.
    /Lazinko

Kommentera

Ursprungligen postat av Lazinko
      Enda jag hört är att ABUrullarna du nämner är robusta och bra.
      (: Mer vet jag inte. snart kommer nog 18 svar och en kommentar från snälla söta flodebanan att du ska söka i forumet. när du svarar att du gjort det så menar han att du ska söka på google med.
      Jag håller med Lazinko på ALLA punkter, speciellt de två sista.
      [FONT=Verdana]//Flugspöviftaren[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Flugspöviftaren
        Jag håller med Lazinko på ALLA punkter, speciellt de två sista.

jamen han har ju rätt!!.. fattar inte varför alla klagar på flode.... känns som om det bara klagas för klagandets skull.

hur många trådar har det inte skrivits om detta??

finns ju en inte alls gammal tråd där det diskuteras vilken jerkrulle någon skall välja hejvilt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow
          jamen han har ju rätt!!.. fattar inte varför alla klagar på flode.... känns som om det bara klagas för klagandets skull.

hur många trådar har det inte skrivits om detta??

finns ju en inte alls gammal tråd där det diskuteras vilken jerkrulle någon skall välja hejvilt!
          OT: Varför skall man välja den hejvilt? Är det inte bättre lugnt å fint så det blir rätt?

Här finns en nyligen startad tråd om samma sak: http://www.fiskesnack.com/forum/show...ght=jerk+rulle
          http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Ursprungligen postat av trashmasta
            OT: Varför skall man välja den hejvilt? Är det inte bättre lugnt å fint så det blir rätt?

Här finns en nyligen startad tråd om samma sak: http://www.fiskesnack.com/forum/show...ght=jerk+rulle

hehe.. helt klart bättre att välja på det sättet. Det vore ju mycket bittert om man skulle välja fel... eller ännu värre!!... välja rätt rulle och sen av misstag limma fast den i sitt jerkspö med superlim!!

Kommentera

hehe.. helt klart bättre att välja på det sättet. Det vore ju mycket bittert om man skulle välja fel... eller ännu värre!!... välja rätt rulle och sen av misstag limma fast den i sitt jerkspö med superlim!!
              Ja det var ju lite bittert! Men nu måste jag ju använda den rullen till Jerk. Problemet är ju att om jag vill byta måste jag såga sönder mitt RST / Lundgrens LF Jerk å det är jag inte så sugen på. Fast å andra sidan hade det inte hänt om korken på handtaget inte hade havererat...

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Ursprungligen postat av trashmasta
                Ja det var ju lite bittert! Men nu måste jag ju använda den rullen till Jerk. Problemet är ju att om jag vill byta måste jag såga sönder mitt RST / Lundgrens LF Jerk å det är jag inte så sugen på. Fast å andra sidan hade det inte hänt om korken på handtaget inte hade havererat...
                eller så hade det inte hänt om det hade varit någon annan än DU som hade gjort jobbet.

hur gick det med vevbytet tex?..... eller när du fastnade med PP linan runt örat vid trollingen??..... eller när motorn som du bar fastnade i elstängslet i kohagen.... eller 2005 års mothugg i torptjärn när rullens broms exploderade i diverse bitar överallt!

Kommentera

gaaaaaah! det där är ju preskiberat vid det här laget, dessutom hade det kunnat hända vem som helst.

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

eller så hade det inte hänt om det hade varit någon annan än DU som hade gjort jobbet.

hur gick det med vevbytet tex?..... eller när du fastnade med PP linan runt örat vid trollingen??..... eller när motorn som du bar fastnade i elstängslet i kohagen.... eller 2005 års mothugg i torptjärn när rullens broms exploderade i diverse bitar överallt!
                    Hahahaha Dax å starta en humortråd i trashmasta anda
                    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                    1 690 svar
                    371 531 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TiSo
                    av TiSo