Bra abborre sjöar runt ullared. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra abborre sjöar runt ullared.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bra abborre sjöar runt ullared.

Hej, har till helgen blivit tvingad till att följa med till ullared, då jag vägrar gå in i gekås så har jag funderat på vad jag ska hitta på istället.
    Får mitt nya jigg spö imorgon så jag tänkte jag skulle ta med det ut på en liten premiär tur.
    Så då undrar jag vad finns det för bra aborre vatten runt ullared, kan tänka mig åka iallafall 1-2 mil utanför och har funderat på attt hyra båt med om det inte finns bra ställen från land då självklart.

Tack i förhand

Kanske kan yasjön vara något för dig.

Skickat från min SM-G361F via Tapatalk

Kommentera

Annars kan du ju alltid ta en sväng in på den lokala fiskebutiken. http://www.fiskebutiken.nu
      Tyvärr ligger det vägg i vägg med Gekås, så du kommer inte undan parkeringskaoset, men ändå...

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kommentera

Ursprungligen postat av MattiasT Visa inlägg
        Annars kan du ju alltid ta en sväng in på den lokala fiskebutiken. http://www.fiskebutiken.nu
        Tyvärr ligger det vägg i vägg med Gekås, så du kommer inte undan parkeringskaoset, men ändå...

Skickat från min iPhone med Tapatalk
        parkeringskaos? man parkerar bara längst bort så slipper man köra runt
        rekommenderar också att prata med dom, har tyvärr inte några bra abborrsjöar jag kan tipsa om, förutom en vi blev bortkörda från, och där var sjukt fiske... 4 abborrar på 900g och en jäkla massa över 500g drog vi på 2 veckorna vi trodde vi hade tillåtelse att fiska där, och detta i en liten skogspöl

Kommentera

Fiskebutiken har jag redan planerat att gå till då jag behöver lite nya prylar. men man går ju inte runt i en fiske butik i 4-6h . Parkerings kaoset är inte det jag stör mig mest på utan alla galna kärringar som trängs och puttas och kör över en med kundvagnar.
          Kikade på yassjön och den verkar trevlig.

Kommentera

Butiken vid gekås tillhör ju inte dom billigare. Dock brukat gekås ha jäkla bra pris på rapala vobblers. 18cm magnum för 69 eller om de va 79:- när sambon tvinga me mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg
              Butiken vid gekås tillhör ju inte dom billigare. Dock brukat gekås ha jäkla bra pris på rapala vobblers. 18cm magnum för 69 eller om de va 79:- när sambon tvinga me mig.
              Varken den billigaste eller den med störst sortiment, är mest en "svensson-fiskebutik" tack vare placeringen, men Martin som har den är riktigt trevlig.

Ska dock säga att Gekås inte heller är särskilt billiga, nån 10-20a mindre på det mesta. MYCKET fladen sen har de lite ABU och Normark sortiment, inte värt att gå in å trängas på gekås för det anser jag. särskilt inte helgen som kommer, hela parkeringen kommer vara fullpackad tack vare ombyggnad. (var där idag, och hittade knappt någon plats)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
              1 690 svar
              373 281 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg TiSo
              av TiSo