"Kinaskit" 2, återkomsten.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" 2, återkomsten....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • "Kinaskit" 2, återkomsten....

    Jaha efter som den gamla Kinaskittråden precis som jag var orolig för verkligen töade ihop totalt efter alla anmälningar o onödigt tjafs tänkte jag istället starta en förbättrad fortsättning.

    Här ges tillfälle för alla att komma med tips och recentioner på importerade prylar från Kina o andra ställen där man hoppas på att göra ett bra köp till en billig slant.

    Posta gärna länk o bilder tillammans med omdömet.

    Det är också HELT ok att diskutera annat kring ämnet "kinaskit" i denna tråd eller fråga efter pryltips etc. Vill någon dela med sig av något annat kul är det också fritt fram.
    Så lets go!!
    Kinaskit 2, "återkomsten" har premiär!


    /Gustav

  • #2
    Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inlägg
    Jaha efter som den gamla Kinaskittråden precis som jag var orolig för verkligen töade ihop totalt efter alla anmälningar o onödigt tjafs tänkte jag istället starta en förbättrad fortsättning.

    Här ges tillfälle för alla att komma med tips och recentioner på importerade prylar från Kina o andra ställen där man hoppas på att göra ett bra köp till en billig slant.

    Posta gärna länk o bilder tillammans med omdömet.

    Det är också HELT ok att diskutera annat kring ämnet "kinaskit" i denna tråd eller fråga efter pryltips etc. Vill någon dela med sig av något annat kul är det också fritt fram.
    Så lets go!!
    Kinaskit 2, "återkomsten" har premiär!


    /Gustav
    Det kommer komma upp den disskussionstråd ang. kinaskit och den kommer låsas upp igen.

    Detta för att få en lätt överskådlig tipstråd

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
      Det kommer komma upp den disskussionstråd ang. kinaskit och den kommer låsas upp igen.

      Detta för att få en lätt överskådlig tipstråd
      Jag finner det otillfredställande att inte kunna utrycka åsikter kring tex fraktproblem eller reklamationsproblem utan att det drar igång en gnällstorm som sedan leder till en sån cirkus som det nu blivit i den gamla tråden.

      Det får väl vara upp till vara o en vilken tråd man vill använda i fortsättningen!
      Här är alla välkommna! :-)

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inlägg
        Jag finner det otillfredställande att inte kunna utrycka åsikter kring tex fraktproblem eller reklamationsproblem utan att det drar igång en gnällstorm som sedan leder till en sån cirkus som det nu blivit i den gamla tråden.

        Det får väl vara upp till vara o en vilken tråd man vill använda i fortsättningen!
        Här är alla välkommna! :-)
        Men jag hoppas att du förstår min tanke jag hade, ha en länksamling som man lätt kan scrolla igenom för att hitta kinaskit, utan att behöva läsa massa annat, förutom 1-2 kommentarer vid frågetecken om recensionen.

        Kommentera


        • #5
          Jag tror inte det kommer att funka, det gjorde ju inte det sist eller hur? Antingen får man nöja sig med att ha en tråd där man endast får posta sin länk och egen recention och att alla kommentarer frågor ör förbjudna eller så kan man posta länk och diskutera fritt här på denna tråden så blir det vad det blir.....

          Kommentera


          • #6
            Ett tips för att förbättra kvalitet är att komplettera länken med en "screenshot" av säljarens artikel/ sida på siten. Kina shopparna byter ofta länkar även om artikeln finns kvar på nya platser i systemet.
            På så är det lättare att ha nytta av gamla inlägg även när länken är inaktuell.

            Bara en tanke...

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
            17 svar
            3 215 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg harlequine  
            Startad av Draugen, 2006-03-10, 20:05
            40 svar
            3 241 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TomHiddleston  
            Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
            1 668 svar
            361 539 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg HA-Lures  
            Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30
            55 svar
            12 666 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Sundström76  
            Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
            715 svar
            60 803 visningar
            4 gillar
            Senaste inlägg Utter
            av Utter
             
            Arbetar...
            X