Shack Attack lures - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shack Attack lures

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Rudan Visa inlägg
    Personligen tror jag att ShackAttack är det enda vi kommer att behöva i framtiden. Kommer räcka att man lägger den i båten för att gäddorna ska hugga. I förlängningen blir det nog så att gäddorna helt övergår till att livnära sig på ShackAttacklures.
    För inte kan väl ett bra fiske ha att göra med vem som håller i spöt?
    Inte kan väl ett helt annat bete fiska ännu bättre än Shack Attack?
    Nu blev jag villrådig........

//Stefan
    Hej Rudan; Jag hoppas du vet att stora gäddor lätt präglas att äta röda guldfiskar och guldglänsande snikrudor, specellt de stora, svarta, breda skuggorna som stryker tätt utefter botten nere i det diffusa djupet i Bosses vik. I år får du nog en gädda över 15 kilo om du sätter på en rosa 17AXSIPK. Vågar du låta bli att testa?
    One day spent Monster Pike Fishing adds five more days to your life!
    Old Firehand

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
      Fattar inte varför inte detta "evighetsgummi" slagit igenom i Sverige? Det är ju helt överlägset! Både mjukare och klarar vad som helst i princip.

Wiggler marknadsförde ju ett Crlytailvariant förra sommaren eller om det var året innan det. Kunde ju klippa av nästan hela jiggen med en sax och endå kunde man dra hårt som satan utan att den gick i två delar. Som det är annars är ju jiggarna helt trashade efter en lite Pike.
      har ju funnits ett bra tag !

Kommentera

Ursprungligen postat av mangeboy79 Visa inlägg
        har ju funnits ett bra tag !
        Det jag syftade på, har funnits länge men inte slagit ordentligt i Sverige.
        Jiggarna var bara ett ex. på detta
        sigpic

Kommentera

Personligen tror jag att ShackAttack är det enda vi kommer att behöva i framtiden. Kommer räcka att man lägger den i båten för att gäddorna ska hugga. I förlängningen blir det nog så att gäddorna helt övergår till att livnära sig på ShackAttacklures.
          För inte kan väl ett bra fiske ha att göra med vem som håller i spöt?
          Inte kan väl ett helt annat bete fiska ännu bättre än Shack Attack?
          Nu blev jag villrådig........

//Stefan
          Nu var du lite fjantig tycker jag.

Du kan ju inte säga att olika beten inte är olika bra.

Varför kliar det i fingrarna på dig för att folk skriver gött om en bete?
          Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
            Nu var du lite fjantig tycker jag.

Du kan ju inte säga att olika beten inte är olika bra.

Varför kliar det i fingrarna på dig för att folk skriver gött om en bete?
            Fjantig? Tack för den du.
            Är ganska trött att höra om nya mirakelbeten som hypas till höger och vänster.
            Det tillsammans med det massiva skitsnack som olika handlare gärna sprider om varann gör att man (läs jag) lätt blir "fjantig".
            Det flinas upp i ansikten och sticks knivar i ryggen men om nån konfronteras så låtsas man inget om och allt är bra.
            Naturligtvis är ShakAttack bäst, hur kunde jag insinuera nåt annat?

//Stefan
            Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Fjantig? Tack för den du.
              Är ganska trött att höra om nya mirakelbeten som hypas till höger och vänster.
              Det tillsammans med det massiva skitsnack som olika handlare gärna sprider om varann gör att man (läs jag) lätt blir "fjantig".
              Det flinas upp i ansikten och sticks knivar i ryggen men om nån konfronteras så låtsas man inget om och allt är bra.
              Naturligtvis är ShakAttack bäst, hur kunde jag insinuera nåt annat?

//Stefan

Tacka på du, den där var gratis. Nästa kostar.

Jag håller helt med dig om det där med alla handlarna. Man ska nog inte bry sig så mycket. Jag handlar där jag trivs. Handlar inte alls bara på lundgrens som alla tror. Jag är ju trots allt till stor del metare. Finns ett par butiker jag gillar, och ett par jag ogillar.

Du får nog tänka lite på att folk fiskar för helt olika anledningar. En del vill ju fånga stor fisk, andra mycket fisk och vissa gillar att testa nya tuffa prylar och håller inte själva fångandet av fisk sådär superhögt.

Om rygghuggandet var riktat mot mig får du gärna förklara dig.
              Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

He he he... så blev det vågor i ankdammen igen. Jag kanske måste förklara ett par saker:

1. Ghost tail har pissdåligt gummi och håller inte för något. Precis som alla andra BD-kopior. Dessvärre är väl nya BD också tillverkade i dåligt gummi som är omöjligt att smälta osv...

2. Jag är ledsen om jag ger svar på tal när ett bete blir dissat av en handlare som inte har nämnda bete, men väl Ghost tail...

3. Mirakelbeten fins nog inte, men väl sämre och bättre beten.

Lycka till med vårfisket!
                Allt är mört som glimmar!

Kommentera

Ursprungligen postat av Lucius Visa inlägg
                  He he he... så blev det vågor i ankdammen igen. Jag kanske måste förklara ett par saker:

1. Ghost tail har pissdåligt gummi och håller inte för något. Precis som alla andra BD-kopior. Dessvärre är väl nya BD också tillverkade i dåligt gummi som är omöjligt att smälta osv...

2. Jag är ledsen om jag ger svar på tal när ett bete blir dissat av en handlare som inte har nämnda bete, men väl Ghost tail...

3. Mirakelbeten fins nog inte, men väl sämre och bättre beten.

Lycka till med vårfisket!
                  bryr mig inte om ankdammen den får andra plaska i ! men blev lite nyfiken ! går det inte smälta ?

Kommentera

Det är annat gummi i de nyaste BD´na än i de tidigare. Det nya gummit är svårare att reparera mha smältning. AB har fortfarande gamla bullar kvar så passa på att handla medans de fortfarande finns!
                    Allt är mört som glimmar!

Kommentera

ok när bytte dom "gummi" ( det är en mjuk plast ) då ? och vem har berättat det för dig?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
                      25 svar
                      3 337 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Chrispenborn  
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02