Erfarenhet av denna rulle ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erfarenhet av denna rulle ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Erfarenhet av denna rulle ?

Jag har inte använt multirulle tidigare och sett en massa reklam av denna rulle Fladens Maxximus LP.
    Den verkar ju vara ok enligt det som står men det vore bra att höra av någon som använder den hur den är.
    Upp till vilka kastvikter kan den användas, jag hade tänkt använda den till jerkfiske.

Det skulle ju vara konstigt om de skriver att det är en skitrulle i reklamen..!

Kommentera

Just den reklamen som Fladen gjort på maximus, har de ju gjort så att det ska se ut som någon form utav yttre uttalande. Alltså inte som reklam.

Lite fult tycker jag.

Jag vet inte hur fladens multirullar är, men jag är YTTERST tveksam över deras produkter. Det jag köpt from dom (inte mkt) har varit skit. Det är ett budgetföretag som säljer det mesta dom har på Coop Stormarknader osv.

Kommentera

Ska den användas till jerk så gå på en riktig rulle typ ambassadeur som det går att få tag på delar om nåt mot förmodan skulle gå sönder. Jerk är ett hårt fiske och det sliter på grejerna. Ambassadeur C3 är en ypperlig rulle även TGC och CB ska du köra vänstervevat så finns ju JB samt alla de andra modellerna också.
        Fish On!

Kommentera

OK tackar för snabba svar , låter nog bli den rullen.

Kommentera

Förresten, hur är det med lågprofilrullar över huvudtaget håller dom lägre kvalitet än dom vanliga multirullarna?

Kommentera

Ursprungligen postat av _DoGGi_ Visa inlägg
              Förresten, hur är det med lågprofilrullar över huvudtaget håller dom lägre kvalitet än dom vanliga multirullarna?
              Nej det skulle jag inte tro, men det är mer finlir kanske. Låt rullen användas till det den är till för En JB till jerk och tunga beten tex. Och en revo till lättare beten.
              Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
              &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
              ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
              Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
                Nej det skulle jag inte tro, men det är mer finlir kanske. Låt rullen användas till det den är till för En JB till jerk och tunga beten tex. Och en revo till lättare beten.
                Men om du har små händer ( som t ex undertecknad), så använd lågprofilare även till jerken. Är inte så kul om man inte kan stå mer en ett par timmar p g a att man får ont i handen. (Just Revo känner jag inte till, utan det var mer generellt - JB känner jag dock till och den är alldeles för klumpig för mina frökenhänder)

/D

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                23 svar
                4 218 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg Peter B