www.harris-sportsmail.com har den för 1600:-
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Daiwa Viento
Collapse
X
-
Harris er fine nok, men det er ikke alle varene som findes på lager - jeg måtte vente en ekstra uge på min Viento rulle, mens resten af varerne kom et par dage efter bestillingen.//Claus Rix
"If you give a man a fish, he will eat for a day. But, if you teach a man to fish, he will spend all his money on fishing tackle and won't be able to afford to eat!"
Kommentera
-
Personligen har jag lite svårt att se varför man skall köpa Vienton till Vfiske när det finns en billigare med samma "twitch" för 800spänn. Man skall ju bara pimpla lite med rullen?Ursprungligen postat av ZanderMan Visa inläggHittar inte den rullen! Fanns den på fiskekompaniets sida? Kan inte finna den! Länka om du hittar den igen! Med lite tur kanske den finns på närmare håll oxå! Z
Zanderman, finns även på OlssonsFiske om du skulle ha vägarna neråt och vill kika och klämma lite. Som sagt, känns plastigt, men är lätt och känns ruskigt "känsligt" på ngt sätt. När jag till våren kmr investera är valet enkelt.
Antar att det bara är en tidsfråga tills Sporting får in dom också...sigpic
Kommentera
-
Du kan köpa på www.fishing4u.nl kostar ca 1600-1700 + frakt på ca 174kr.Ursprungligen postat av ZanderMan Visa inläggVar hittar jag en eller två Daiwa Viento till bästa pris? Helst någonstans inom EU för att slippa frakten! ZanderMan
Beställde en själv idag.
Kommentera
-
Daiwa Megaforce finns på BassPro i USA, 60 $ med dagens kurs blir ca 390 :- .....så billigt så alla kan skaffa ett vertikalt pimpelspöUrsprungligen postat av Flodebanan Visa inläggPersonligen har jag lite svårt att se varför man skall köpa Vienton till Vfiske när det finns en billigare med samma "twitch" för 800spänn. Man skall ju bara pimpla lite med rullen?
Zanderman, finns även på OlssonsFiske om du skulle ha vägarna neråt och vill kika och klämma lite. Som sagt, känns plastigt, men är lätt och känns ruskigt "känsligt" på ngt sätt. När jag till våren kmr investera är valet enkelt.
Antar att det bara är en tidsfråga tills Sporting får in dom också...
Edit: Viento kostar på samma affär 200 $, vilket är ca. 1300:-Senast ändrad av richtermo; 2008-03-06, 06:35.gravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business
Kommentera
-
Jag fattar inte. Är det megaforce eller viento som går sönder ?Ursprungligen postat av nutte1Köp många för det behöver man går ju sönder efter en tur inget jag rekomenderar daiwa vientogravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business
Kommentera
-
Men grabbar! Klart man kör samma grejer som Kungen kör! Amb Revo SX eller STX, hur goa som helst!!!
Ha SX:en, känns kanske aningen klen till jerk, men helt j**la underbar till det lättare fisket! Ta in lina gör du genom att peta till på stjärnhjulet med långfingret (under spöt). Släppa ut lina är inte lika smidigt, men att trycka till knappen och "stänga" rullen med pekfingret är inga som helst konstigheter.
Nizze//Amb rojalistTeam El-Ge Småland
http://nizzeofredde.blogspot.com
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 867 visningar