Någon som prövat nya Buster I-Fish.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
I-Fish
Collapse
X
-
Är lite besviken på den efter ett par timmars fiske.
Nåt "häng" såg jag inte till och om den krokar bättre vet jag inte, för ingen gädda ville ha den
Hade stora förhoppningar, men det enda som stämt hittills från beskrivningen är att den kastar bra.
Jaja, får väl testa den lite till innan den hamnar på Tradera....
Kommentera
-
Köpte ett par på mässan, båda läckte vid krokinfästningen. Dock så var det inga problem att reklamera dom. Buster skickade också med ett apr extra som plåster på såren.
I-fishen funkar bra och fisk har jag dragit på dom, men något speciellt känns det inte som om det är med denna modell.
Men som sagt dom funkar bra, men bättre än någon liknade modell tycker jag inte.
same same but different......
Kommentera
-
Hej Jo tyvärr så har det varit ett problem med första laddningen beten och det är helt säkert det som ni upplevt som inte har haft det rätta "Hänget" i vattnet. Jag har skickat beten och prover fram och åter otaliga gånger till fabriken och haft alla möjliga problem -dock ej att de har läckt, först nu som Danne uppmärksamade mig på. Det här är nu tillrättat och nu skall alla beten vara 100%. Dock kan det finnas beten kvar ute på marknaden som läcker och därmed sjunker snabbare än det är tänkt. Har ni sådana så är det 100% reklamation och det är bara att byta rakt av över disk hos din handlare. Ber om ursäkt för det inträffade men trodde att allt så bra det kunde vara nu. Förklaringen tycks ha varit att betena varit producerade under den sk "regnperioden" med förhöjd luftfuktighet i lokalen där de produceras vilket gjort att limmet inte fått det rätta fästet för att säkra läckage. Men som sagt det är numera tillrättat. Fenomenet är dock rätt vanligt och har inträffat förr även även från andra tillverkare. Alla märker inte problemet men om ni kollar era beten och märker att ena kroken (fjädering) etc verkar vara mer rostangripen än den andra på betet så har ni säkert ett läckage. Man kan om man misstänker detta sätta munen mot och suga och då känner man lätt om betet läcker. Andra tecken på läckage är att det samlas torkat rostvatten på betet. Hos oss på BIOS har ni 100% garanti på detta och vi byter (genom våra butiker) ut dessa om ni är drabbade. Skitfiske på er.
Kommentera
-
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
|
1 689 svar
369 111 visningar