hatjerk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hatjerk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• MaxElmgren
    replied
    mina jeks jag hatar måste nog vara savagears jerks och jaxons jerk...

Lämna en kommentar:

• Bambi
    replied
    Allt från SavaGear! Behöver inte säga mer!

Lämna en kommentar:

• Jepps
    replied
    Jag hatar inget Jerkbete direkt. Freestyle beten tycker jag dock mindre om, dom som man inte har någon direkt kontroll över. Men annars.. BJ är väl lite tråkigt.. har tagit mitt PB på 15,2 på den dock. Och Belly Buster är ett grymt sommar bete, jerka den skitsnabbt över sjögräs dungar, grynnor osv med korta vev stopp, sjukt rolig jerk. Men jag föredrar beten med halvt oförutsägbar gång nu iallafall.

Lämna en kommentar:

• Kimlarsson
    replied
    Buster jerk För jag har en tendens att slänga bort dom i snabbare takt än vad jag får fisk på dom ;P .kanske ett mer personligt problem hahaha

Lämna en kommentar:

• Pikepojken
    replied
    Jag hatar savagegear beten.. Tycker dem är kass rakt av, kass färg, kass gång, kass plast. Tacka vet jag en BJ med FCtaffs, då blir det bra häng..

Veva fort, klart huggen blir hårda. Prova ta bilen och krocka i 1km/h och sedan i 100km/h fattar du nog vad jag menar.

Lämna en kommentar:

• Könberg
    replied
    Ingen som sagt Piranha än?

Gjorde mig iaf väldigt snart av med den jag köpte (beggad lyckligtvis) då jag märkte att den kryssade med halva kroppen ovan vattenytan. Skulle nog förkovrat mig själv mer i betet innan jag handlade.

Lämna en kommentar:

• bidus
    replied
    ahh joystick

Ursprungligen postat av BFT Visa inlägg
    Ace joystick som jag sålde till en polare. Fy fan va gädda han drar på den.......
    Ska punktera den när han tittar bort
    sälja en joystick inte bra. grymt användbart bete kör det på ytan sen ett par längre dragningar så vips är man 2 dm under ytan, bara att välja under eller ovanpå.

förövrigt så ogillar jag magic maker fickden alltid att snurra runt och dra bakre kroken runt tafsen, ytterst irriterande.

sen vill jag också tillägga att suick är roligt att fiska med tycker jag i alla fall

Lämna en kommentar:

• bluehawaii
    replied
    buster jerk, belly, slider, dom är fan nog de värsta skit som finns på marknaden just nu. sen har vi ju fladen historian med melvin jerk och nån annan ihop lackad plast ask.

Lämna en kommentar:

• BaraOscar
    replied
    Pig

Jag hatar Pig. Skicka era gamla till mig, de har skitdåligt häng, går inte att fiska i strömmande vatten mm mm. Obs de nyare är för bra så de kan ni få behålla.

Den där I-Fish historien skulle jag gärna vilja höra mer om, särskilt angående det dåliga hänget och varför det bete som inte fastnade på botten aldrig blev reklamerat?

/bara Oscar

Lämna en kommentar:

• pepp-robert
    replied
    Hata är väl starkt kanske, men salmo fatson fungerar otroligt dåligt när jag fiskar den.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
1 690 svar
375 326 visningar
0 gillar
Senaste inlägg TiSo
av TiSo