Busters Stiff / Ambassadeur 5501 C3 - bra? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Busters Stiff / Ambassadeur 5501 C3 - bra?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Busters Stiff / Ambassadeur 5501 C3 - bra?

Tjena alla goa fiskare, som van spinnfiskare har jag nu gett mig in i jerkvärlden.
    Beställde alldeles nys ett jerkbaitset innehållande:

- Spö: Busters Stiff
    - Rulle: Ambassadeur 5501 C3
    - Lina: Strike Wire Extreme

Min fråga är nu om detta är något att ha?
    Jag är ju somsagt nybörjare inom jerk, så jag undrar bara om jag har gjort ett bra köp?

Jo då det är ett riktigt bra nybörjar set, men du kanske skulle ha kollat det innan du köpte det?
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Ursprungligen postat av roach master Visa inlägg
      Jo då det är ett riktigt bra nybörjar set, men du kanske skulle ha kollat det innan du köpte det?

Jo asså jag har kollat runt på många olika jerkset nu alltså, å detta har verkat vara ett prisvärt set som är bra för en nybörjare :P
      Hur tunga beten kan jag fiska med tror du?

Kommentera

Hade också ett exakt lika dant första set, det funkar hur bra som helst!
        Du kan ju kasta beten upp till 200g om du tar det försiktigt, men de e ju gjort för 150g som de står på

Kommentera

Ursprungligen postat av mp Visa inlägg
          Hade också ett exakt lika dant första set, det funkar hur bra som helst!
          Du kan ju kasta beten upp till 200g om du tar det försiktigt, men de e ju gjort för 150g som de står på
          Nämen de låter ju superbra, men nu i början blir de nog lite hederliga Buster å så..Fiskat lite med buster innan fast på haspel då.

Kommentera