Pfeiffer Zig Zag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pfeiffer Zig Zag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Pfeiffer Zig Zag

Var ute och testade lite nya jerkar med en kompis idag. Letade upp öppet vatten för att testa gången på några nya jerkar som vi införskaffat under vintern. Skit roligt även fast det inte högg en enda gång. Det som var mindre roligt var att en av jerkarna visade sig vara ett riktigt skit bete. Jag provade bara två kast med det sen la jag tillbaks det i lådan. Lite senare provar min kompis en likadan jerk. Efter ett par kast så upptäcker han att jerken spruckit på flera ställen. Jag öppnar min låda för att kolla hur min ser ut och ser att min också pajjat. Wow! Schysst kvalité. Pajj efter två kast. Bara att åka tillbaks och hoppas att man får byta ut det. Vilken jerk var det då? Jo en Pfeiffer Zig Zag. Nån mer som haft problem med skit jerkar? Det där var det klart sämsta skit som jag råkat ut för hittils!

/Gurka
    Bifogade filer
    LaSsE

Såg den första ggn förra helgen, Fredde hade den i sin låda.......gick inte bra, tror den ska ha lite finare tafs å fiskas på lite lättare grejjer. Freddes höll i alla fall två kast
    Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
    Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
    Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Reklamera skiten. Har hort fran andra att den gar ganska fint men ar av skitkvalitet. Antar att du kopt dem fran muskyshop. Skicka tillbakad dem med ett surt brev. En sak som ar bra har i USA ar att kunden har alltid ratt.

Kommentera

NJa.. jag köpte den faktist hos Lundgrens så det blir inga problem att byta den.

Ja den är sprucken längs med så jag antar att det är så det gått till. Eller att den inte tål kyla eller nåt.

Skit hur som helst!
        LaSsE

Kommentera

Jenk

Jag har varit lite sugen på att skaffa en Cobbs Crazy Shad men jag har fått höra att det ska vara taskig kvalité på dom också. Känner du till något om det? Vore synd isåfall eftersom jag tycker att den verkar vara en kanon jerk. Man vill ju inte ha ett till bete som spricker bara för att man doppar den i vattnet.

/Lasse
          LaSsE

Kommentera

HAr kört med Cobb´s beten i flera år nu och har inte haft några som helst klagomål på dom. Kanonfinish och bra lacklager som står emot gäddans gaddar. Klarar kalltvatten utan att spricka.

Kommentera

Ute i Europa har Cobbs fått grymt dåligt rykte efter att de senast levererade betena spruckit redan efter någon timme. Detta efter att serietillverkningen av beten startat. Vi får väl se om yktet talar sant.

Kommentera

Jack Cobb´s beten knäcker är ruskigt välgjorda och fiskar bra.Har flera av hans modeller och aldrig haft några problem.
                Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
                Orson Welles

Kommentera

Har bara fiskat med crazy shad sedan forra aret, man maste saga att de ar grymt valgjorda. De har inte borjat med serietillvekrning annu. Hur vet jag det? jo pratade med Jack Cobb forra veckan senast.

Kommentera

Låter bra! Nästa gång du pratar med Cobben så be honom att skicka en Crazy shad till mig ögona böj!
                    LaSsE

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Bongoloid, 2007-05-31, 20:16
                    51 svar
                    6 323 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg MathiasJK