tänkte bara höra om någon har lite bra tipps om vart storgäddan kan hålla hus så här års?
fiskar i skärgården, vatten tempen ligger runt 6 grader, tänkte ge mig ut på lördag. ska blåsa ca 6 m/s väst. tacksam för lite hjälp på vägen
fiskar i skärgården, vatten tempen ligger runt 6 grader, tänkte ge mig ut på lördag. ska blåsa ca 6 m/s väst. tacksam för lite hjälp på vägen
Kommentera