Targabåge med sidoparavaner - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Targabåge med sidoparavaner

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tervo, har du sett Ghost mot BB med lite tyngre beten? Mer drag än BB skulle kännas närmast opraktiskt. Ghost har väl fördelen att den inte hindrar invevning lika mycket, det är därför jag vill komplettera med dem. Särskilt med en Lax eller Öring på kroken.

Kommentera

Ursprungligen postat av Tervo Visa inlägg
      Ghost drar mycket bättre enligt de tester jag sett. Annars så är B.B bra grejer. G.W är ju pinsamt dålig.
      Pulka o mast är skönare till laxen tycker jag... Mycket skönare.
      De är klart, men de käns lite ovärt när man trollar lax kanske uppåt tre gg per år! :p

Kommentera

Ursprungligen postat av snej12 Visa inlägg
        Tervo, har du sett Ghost mot BB med lite tyngre beten? Mer drag än BB skulle kännas närmast opraktiskt. Ghost har väl fördelen att den inte hindrar invevning lika mycket, det är därför jag vill komplettera med dem. Särskilt med en Lax eller Öring på kroken.
        Nej alltså jag har inte sett de live, bara filmer. Jag har ingen aning vad det är för vobbler de använde i testerna heller.
        Black Beast by Lorents Marinprodukter är ju bra, kör såna själv. Föredrar Church Tackle paravaner till gösen då de drar tillräckligt och är snabba att trä på och ta av.

Ursprungligen postat av MrJazze Visa inlägg
        De är klart, men de käns lite ovärt när man trollar lax kanske uppåt tre gg per år! :p
        Självklart. Nämnde det bara.
        Blackisarna är ju prisvärda så inni bomben.
        Skitfiske då!!!

Kommentera

Nämnas bör att det är Medium-size jag har av BB.

Antar att det är den mest använda där ute även fast Large kan vara fördelaktig om man trollar mycket magnumvobbler efter de gröna.
          Skitfiske då!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
          5 svar
          732 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg RK99
          av RK99

Arbetar...