Måste bara försöka ta mej ner och köra baggerud även i år. Campingen är ju fullbokad, nån som kan tipsa om ngt boende i närheten av baggerud? Gärna med närhet till ramp
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vänerfiske veckan efter påsk - boende?
Collapse
X
-
skit i baggerud där brukar man ju bara få lax å öring å sånt vill man ju inte ta upp såna fina fiskar tycker jag man ska sätta tillbaka åk till forsa sjöarna å angla å sup dej redlös nej nej nej nu kom jag ju på han på cykelgrottan äger ju ett ute dass i baggerud det får du säkert hyraUrsprungligen postat av jojon80 Visa inläggMåste bara försöka ta mej ner och köra baggerud även i år. Campingen är ju fullbokad, nån som kan tipsa om ngt boende i närheten av baggerud? Gärna med närhet till ramp
Kommentera
-
knegen du kommer få stryk av finnarna i baggerud på påskveckan. Har hört dom tycker om att daska med björkrisUrsprungligen postat av kennth johansson Visa inläggskit i baggerud där brukar man ju bara få lax å öring å sånt vill man ju inte ta upp såna fina fiskar tycker jag man ska sätta tillbaka åk till forsa sjöarna å angla å sup dej redlös nej nej nej nu kom jag ju på han på cykelgrottan äger ju ett ute dass i baggerud det får du säkert hyra
Kommentera
-
Hej Jojon 80, ett tips: Ring till Kristinehamns kommun och fråga efter stugor att hyra i närheten!Ursprungligen postat av jojon80 Visa inläggMåste bara försöka ta mej ner och köra baggerud även i år. Campingen är ju fullbokad, nån som kan tipsa om ngt boende i närheten av baggerud? Gärna med närhet till ramp
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Ps. Jag hade inte hunnit läsa Jonas 37´s tips och upprepar "Ring turistbyrån i Kristinehamn 0550-88187."
Jonas go for the Big Ones! Ds.Senast ändrad av Old Firehand; 2007-03-10, 18:14.
Kommentera
-
Påsk i Baggerud
Fullt på campingen brukar innebära trångt på sjön. Fisket kan vara väl så bra i kristinehamn eller mot hammarö. Kolla Möruddens camping för uthyrning av stugor. Beroende på båt är det inte märkvärdigt att köra till Baggerud, kristinehamn etc därifrån.//Kenth W
Kommentera
-
ja rampen i baggerud försöker man undvika så mycket det går tiden kring påsk. Visst fisket var helt otroligt bra förra året, men med köerna som blir vore det roligt kunna hitta ett annat alternativ. Fisket är ju bra ändå upp från kristinehamn till långt nedanför kilsudde. Sen är det ju lika bra lika långt ut i sjön.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MrpallmanHar precis fått hem första trollingspö med multirulle. Lyckades direkt skruva av spolbromsen (tror det...2 Foton
-
Kanal: Trolling - Allmänt
2026-08-13, 21:27 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Skeppare 8
av Najad
Startad av Najad, 2026-06-22, 20:09
|